رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب:

مجلس آینده باید به برنامه‌های درازمدت اداره کشور توجه کند

حدادعادل گفت: مجلس آینده باید در عین توجه به مشکلات و درخواست‌های حوزه‌های انتخابیه، به برنامه‌های درازمدت اداره کشور نیز توجه کند.

 «غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در جلسه شورای مرکزی ائتلاف ضمن تسلیت مجدد بابت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، این اقدامات را ناشی از عقده‌گشایی دشمنان از شکست مقابل ملت ایران عنوان کرد.

حداد عادل در ادامه با اشاره به اعلام نتایج تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان گفت: همانطور که ملاحظه کردید، شورای نگهبان در این دوره با مساعدت بیشتری صلاحیت تعداد زیادی از کاندیدا‌ها را تأیید کرد که نشان از آمادگی برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی است و ما هم امیدواریم که شاهد تشکیل مجلس کارآمد و انقلابی باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به ضرورت همراهی قوا به خصوص مجلس و دولت با یکدیگر برای حل بهتر مشکلات کشور، به تمثیل رهبر معظم انقلاب از این همکاری اشاره و گفت: رهبر انقلاب همراهی دو قوه مقننه و مجریه را مانند حرکت قطار تشبیه کردند که در اینجا مجلس ریل‌گذاری می‌کند و دولت لوکوموتیو پیشرفت کشور را روی این ریل‌ها حرکت می‌دهد؛ بنابراین همراهی و همفکری و هم‌جهت‌بودن این دو قوه، تأثیر بسیار زیادی بر حل سریع‌تر مشکلات خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی باشد که در عین توجه به مشکلات و درخواست‌های حوزه‌های انتخابیه به برنامه‌های درازمدت اداره کشور نظیر برنامه‌های توسعه، بودجه و … نیز توجه داشته باشد گفت: در گذشته شاهد بودیم یکی از دلایل اختلافات میان دو قوه این بود که میان نگاه‌های منطقه‌ای و ملی گاهی تعارضاتی به وجود می‌آمد که باید در این دوره توازن میان این دو نگاه برقرار شده تا شاهد رشد کشور باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: من از اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان‌ها که وظیفه مهم و سنگین تعیین نامزد نهایی مورد حمایت جبهه ائتلاف را برعهده دارند، درخواست می‌کنم کاندیدایی را معرفی کنند که فقط به مسائل ساده منطقه‌ای توجه نکند و نگاه ملی داشته باشد و منافع محلی را به منافع ملی ترجیح ندهد و این مساله یکی از شاخصه‌هایی است که نماینده تراز انقلاب باید داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۷:۴۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مجلس شورای اسلامی در آینده هم هیچ برنامه‌های برای حل وفصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه ازنشستگان شرکت مخابرات
۱۶:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
امروز یکشنبه 24 دی 1402 هست سوال اینجاست که پس دولت رئیسی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بله دقیقاا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۳ دی ۱۴۰۲
مجلس بجای مبارزه با فساد و پاداش های نجومی سن بازنشستگی را بالا می برد یعنی عاجزند در مبارزه با فساد و بار اقتصاد را روی دوش مردم می خواهند بندازند. اسامی نمایندگانی که به این طرح ظالمانه رای دادند را آشکار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۳ دی ۱۴۰۲
بهتره مواظب مدارس غیر انتفاعی باشی نان دارد
آخرین اخبار