جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموز دختر خاش برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۱۲ مدرسه این شهرستان به نمایندگی از ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز به سن تکلیف رسیده در مسجد جامع خاش برگزار شد.

عبدالوهاب شهنواز مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: جشن تکلیف افزون بر ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۱۲ مدرسه این شهرستان به نمایندگی از ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز به سن تکلیف رسیده در مسجد جامع خاش برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم باشکوه، دانش آموزان شهرستان خاش علاوه بر اقامه نماز و ادای سجده شکر به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، دکلمه و سرودخوانی پرداختند.
وی اظهارداشت: دانش آموزان شهرستان خاش یاد و خاطره کودکان شهید غزه و شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را گرامی داشتند.
حجت الاسلام حسن شیبک مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این مراسم گفت: برپایی جشن عبادت و بندگی و توجه به نماز، روزه و انجام امورات خیر و حسنه و پرهیز از منکرات از دستورات مهم دینی بوده که فرزندان مردم در جامعه اسلامی به آن پایبند هستند.
وی افزود: ادای فریضه مقدس نماز و آمادگی برای روزه رمضان از عبادت مهم بوده که امیدواریم دانش آموزان به سن تکلیف رسیده به آن توجه کنند.

برچسب ها: جشن بندگی ، جشن تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار