تشکیل ۳۰۷ پرونده قاچاق کالا در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۶ هزار و ۴۵۶ واحد اقتصادی مورد بازرسی شدند، گفت: از این تعداد ۳۰۷ پرونده تخلف قاچاق به ارزش ۶ هزار و ۷۶۰ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال تشکیل شد.

تیمور پورحیدری گفت: در این مدت ۱۸۲ هزار و ۲۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه هزار و ۸۴۴ میلیارد ریال و در زمینه لوازم یدکی خودرو ۳۱ هزار و ۳۶۵ حلقه لاستیک به ارزش ۶۱۳ میلیاردو ۹۲۴ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در این بازه زمانی ۹۷ هزار و ۲۶۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۲۳۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال، ۵۱ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم محصولات کشاورزی به ارزش ۴۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال و۱۳ هزار و ۸۴۸ قلم کالای دخانی به ارزش هشت میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال کشف شد.

وی از کشف ۱۵ هزار و ۹۴۵ قلم لوازم یدکی خودرو به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال خبر داد و افزود: ارزش ریالی ۱۰۷ هزار و ۳۱۰ محصول دارویی و لوازم پزشکی قاچاق کشف شده نیز ۱۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال می‌باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذرماه ۷۵ هزار و ۱۱۲ واحد اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به کشف ۹ هزار و ۲۶۳ مورد تخلف و تشکیل پرونده به ارزش ۲۰ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال شد.

پورحیدری افزود: طی ۹ ماهه امسال ۶۸ هزار و ۶۵۶ واحد اقتصادی در راستای کشف تخلفات تعزیری بازرسی شدند که از این تعداد برای هشت هزار و ۹۵۶ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال تشکیل شد.

برچسب ها: قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.