نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی هیچگاه نخواهد توانست به اهدافش برسد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : رژیم صهیونیستی هیچگاه نخواهد توانست به اهدافش دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (۲۲ دی) کرمانشاه، با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، گفت : در طول ۹۸ روز جنگ غزه کشور‌های مختلف قطعنامه‌هایی را به شورای امنیت سازمان ملل بردند تا با تصویب آن جلوی تجاوز اسرائیلی‌ها را بگیرند، اما تمام این قطعنامه‌ها از سوی آمریکا وتو شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از طرف دیگر دیروز آمریکایی‌ها، قطعنامه‌ای علیه یمنی‌ها که جلوی حرکت کشتی‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی را می‌گیرد، به شورای امنیت سازمان ملل بردند و با زور و فشار آن را به تصویب رساندند.

وی به رویکرد دوگانه شورای امنیت سازمان ملل نسبت به بی توجهی به نسل کشی در غزه و در مقابل تصویب قطعنامه علیه یمنی‌ها اشاره کرد و گفت: شورای امنیت سازمان ملل ملعبه دست استکبار شده است.

امام جمعه کرمانشاه به حمله آمریکا با همراهی انگلیس به یمن هم اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها که روزی خود را ابرقدرت جهان می‌دانستند برای حمله به یمن تلاش کردند کشور‌های مختلف را با خود همراه کنند، اما در نهایت تنها انگلیس با آن‌ها همراه شد و نامش را هم ائتلاف گذاشتند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آمریکازدایی از غرب آسیا و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در عرصه‌های حمایت از انقلاب پررنگ حضور داشته باشیم، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات از عرصه‌هایی است که حضور پرشور در آن‌ها به اقتدار کشورمان کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: هرچند مردم ما با مشکلات اقتصادی همچون تورم مواجه هستند، اما پشت نظام خود ایستاده اند و از مسئولین هم انتظار می‌رود تلاش بیشتری برای حل این مشکلات داشته باشند، به گونه‌ای که آثار آن در زندگی مردم نمایان شود .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.