تامین نفت سفید و گاز مایع خانوار‌ها در مناطق کوهستانی

تامین نفت سفید و گاز مایع بیش از ۳۰ هزار خانوار فصلی و دائمی در مناطق صعب العبور و کوهستانی فاقد گاز طبیعی در غرب مازندران در حال انجام است.

تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: تامین نفت سفید و گاز مایع بیش از ۳۰ هزار خانوار فصلی و دائمی در مناطق صعب العبور و کوهستانی فاقد گاز طبیعی به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت به صورت مطلوب در حال انجام است.

او افزود: از ابتدای امسال سهمیه گاز مایع به صورت ماهانه و سهمیه نفت سفید در چهار نوبت در کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها واریز شده است و ۹۸ فروشندگی و عامل توزیع در منطقه وظیفه تحویل فرآورده‌های نفت سفید و گاز مایع را بر عهده دارند.

امانی از مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست کرد با آمادگی از شرایط احتمالی افت فشارگاز نسبت به ثبت درخواست در سامانه سدف و ذخیره سازی ۱۴ روز خود اقدام کنند.

او گفت: از خانوار‌ها و تمام اصناف و متقاضیان گاز مایع تقاضا می‌کنم حتما" از طریق کارت بانکی و توزیع الکترونیک نسبت به دریافت این فرآورده اقدام نمایند. این اقدام دو مزیت دارد، اول اینکه بر اساس قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان (جدول پیوست) عامل توزیع، مکلف به دریافت نرخ قانونی می‌باشد دوم اینکه گاز مایع به موقع به دست خانوار رسیده و از عرضه قاچاق خارج از شبکه جلوگیری می‌گردد.

برچسب ها: نفت سفید ، گاز مایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار