نجات راننده کامیون با کمک ماموران گشت پلیس راه استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با کمک ماموران گشت پلیس راه راننده یک دستگاه کامیون بنز از شعله‌های آتش در محور دامنه نجات یافت.

رئیس پلیس راه اصفهان گفت:  تیم گشت شبانه پلیس راه حین گشت زنی در محور دامنه به یک دستگاه کامیون بنز که در حاشیه راه متوقف و از داخل آن شعله‌های آتش بیرون زده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک و متوجه می‌شوند که راننده در داخل خودرو خوابیده و پیک نیکی که از آن برای گرم کردن خود استفاده کرده بود دچار آتش‌سوزی شده است.

سرهنگ علی مولوی افزود: ماموران با بیدار کردن راننده خودرو  با استفاده از کپسول اطفای حریق که داخل خودروی پلیس  را اتش سوزی این خود را خاموش کردند.

او  با بیان اینکه در این حادثه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده و تنها خودرو دچار خسارت جزئی شد، گفت: راننده خودرو که کاملاً شوکه شده بود ، جان خود را مدیون ماموران پلیس راه دانست.

منبع: فارس

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان به خاطر همین بی توجهی‌ها جان خود را از دست می‌دهند، توصیه کرد رانندگان  برای استراحت از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استفاده و در غیر این صورت بخاری‌های شارژی، برقی و استاندارد را برای گرم کردن خود به کارگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
خداقوت