امکان رای دادن با ۵ مدرک هویتی فراهم شد

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: برای تسهیل در فرآیند رای‌گیری با توجه به مصوبه قانونی امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی میسر شده است.

سعید ضیایی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: اصل مهم در انتخابات جمهوری اسلامی، مردم محوری و مشارکت آنان است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری همه مسئولان و مشارکت مردم، انتخابات را با مشارکت حداکثری و شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران عنوان کرد: برای تسهیل در فرایند رای گیری و اهمیت مشارکت در انتخابات، با توجه به مصوبه قانونی امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی و گواهینامه میسر شده است.

ضیایی سپس گفت: جهت تسهیل در امور انتخابات، داشتن صندوق‌های رای سیار نیز مدنظر قرار گرفته که در پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز دیگر مستقر می‌شوند تا بتوانیم مشارکت بالایی را رقم بزنیم.

برچسب ها: انتخابات ، رای دادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
این مورد خیلی فکر خوبیه که صندوهای سیاری برای اخذ رای در پارک ها و بوستان ها مستقر بشن.
خیلی رو به یاد داریم و عادتشونه که از سهل انگاری ، صبح ها به فکر رای دادن نیستن. میرن پارک و تفریح و ... . آخرای وقت پشیمون میشن که چرا نرفتن رای بدن و بدنبالش به فکر پیدا کردن محل اخذ رای و پرس وجو در مورد اینکه چه قدر وقت مونده می افتن. که البته بیشترشون موفق به دادن رای نمیشن .
استقرار صندوق سیار در پارک و محل تجمع وعبورو مرور مردم راهکار خوبی است برای اخذ رای از این قشر از رای دهندگان . البته با رعایت همه جوانب در تامین امنیت و سلامت انتخابات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
رسما تقلب رو اعلام کردن
آخرین اخبار