آموزشگاه‌های خصوصی و آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای به جمع ارائه دهندگان خدمات به سربازان وظیفه پیوستند

مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

در جلسه امضا تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای جهت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه مورد تاکید قرار گرفت و سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر و تشکر از رئیس، مسئولان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: ورود هدفمند و هوشمندانه بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد به حوزه مهارت آموزی سربازان قطعا موفقیت امیز خواهد بود.

وی افرود: امسال شاهد آموزش ۱۰ هزار نفر از سربازان وظیفه توسط آموزشگاه‌های آزاد خواهیم بود و برنامه ریزی و ریل گذاری‌های لازم برای این امر انجام خواهد شد تا سال آینده بتوانیم استفاده بیشتری از این ظرفیت کنیم.

در ادامه رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز اظهار کرد: ۲ مجموعه قرارگاه و‌سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باید برای تحقق این هدف مهم هم‌افزا شوند و توانسته‌ایم در چند سال گذشته حدود ۶۰۰ هزار نفر از سربازان را آموزش دهیم.

وی افزود: امسال تاکنون ۱۵۳ هزار نفر را آموزش داده‌ایم که این اقدامات بسیار ارزشمند است. نقش نیرو‌های مسلح در نهضت مهارت آموزی کشور بسیار مهم است و انشالله باید بتوانیم این اموزش‌ها را متنوع‌تر و‌گسترده‌تر کنیم.

گفتنی است؛ در پایان تفاهم نامه استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد برای آموزش سربازان به عنوان متمم تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه و سازمان به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار