روحانی:

انتخابات آزادِ مشارکتی ثمره‌ انقلاب است

رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: انتخابات آزاد مشارکتی، امنیت و سلامت، جزو ثمره‌های انقلاب است و به مردم گفتیم که کشور برای شماست و باید به آن عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشورمان در هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که امروز در حسینیه جماران برگزار شد، در سخنانی، گفت: شخصیت آقای هاشمی و راه و مسیری که پیش پای ما گذاشت، هرگز از یاد نخواهد رفت؛ او شخصیتی بود که در سخت‌ترین شرایط پیشقدم در حل مشکلات بود.

وی تصریح کرد: این توصیه هاشمی‌رفسنجانی به همه یاران و دوستداران انقلاب است که هیچگاه از صحنه پیشرفت و حل مشکلات جا نزنند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان، گفت: هاشمی تنها و تنهاتر بود و این تنهایی را بعد از حادثه هفتم تیر مشاهده کردم؛ آن روز، روزی بود که آیت‌الله خامنه‌ای در بیمارستان بستری بود و هاشمی تنهایی به مجلس آمد تا مجلس هر طور شده تشکیل شود، آن روز احساس می‌شد مدیر اجرایی کشور تنها و تنها هاشمی‌رفسنجانی است.

حجت‌الاسلام روحانی تأکید کرد: در آن زمان یک نفر در صحنه می‌بایست تمام مسئولیت‌ها را بر دوش می‌گرفت؛ هاشمی آن روز تنها مسئولیت‌ها را بر دوش گرفت، نه تنها در هفتم تیر، بلکه در ادامه، هاشمی در حل مشکلات به صحنه می‌آمد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۱ رزمندگان آزادسازی خرمشهر را به نتیجه رساندند، گفت: در همان سال ما نتوانستیم پیروزی دیگری به دست بیاوریم و در عملیات‌های رمضان، والفجر مقدماتی و والفجر یک شکست خوردیم که کم‌کم یأس در جامعه گسترش پیدا کرد.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان اضافه کرد: در سال ۱۳۶۲ یک نفر مسئولیت مبارزه با متجاوزین را برعهده گرفت که آن زمان دو نفر می‌توانستند این کار را برعهده بگیرند؛ رئیس جمهور یا رئیس مجلس، اما به دلایلی امام، هاشمی را انتخاب کرد، هاشمی بار سنگین جنگ را بر دوش گرفت و از آن زمان پیروزی در میدان جنگ رقم خورد.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: هاشمی به ما می‌گوید در روز سخت باید به میدان بیاییم و امروز روز سخت کشور است، معتقدم امروز سخت‌ترین روز نسبت به سال‌های ۶۰ است.

وی در همین زمینه اضافه کرد: هر کجا هاشمی می‌توانست صحبت کند دریغ نکرد، دو صحنه بزرگ در این ۴۵ سال بود که یک جنگ تحمیلی از آغاز تا پایان بود و هاشمی با تدبیرش پایان جنگ را رقم زد،‌ای کاش هاشمی در سال ۹۷ نیز بود، زیرا پایان جنگ ما در اسفند ۹۷ بود و دولت عراق به صورت رسمی مرز شط‌العرب را به عنوان مرز ایران و عراق به رسمیت شناخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به نقش شهید سلیمانی و ظریف در به رسمیت شناختن مرز شط‌العرب به عنوان مرز ایران و عراق از سوی این کشور نیز اشاره و تأکید کرد: باید از دو شخصیت تشکر کرد، چراکه باعث شدند نخست‌وزیر عراق در تریبون به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند و بنده در اسفند ۹۷ پایان جنگ را اعلام کردم.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین بیان کرد: امروز اگر هاشمی بود چه می‌کرد؟ به نظر بنده انتخابات آزادِ مشارکتی، امنیت و سلامت، جزو ثمره‌های انقلاب است و به مردم گفتیم که کشور برای شماست و آن قولی که به ملت دادیم، باید به آن عمل کنیم، در دی ۵۷ امام در نوفل‌لوشاتو آینده کشور را ترسیم کرد و در ۱۲ فروردین ۵۸ مردم با رأی بی‌نظیر خود به جمهوری اسلامی رأی دادند، زیرا امام خمینی (ره) درست جمهوری اسلامی را تعریف کرده بود؛ امام (ره) در دی ماه ۵۷ فرمود که حکومتی که به دنبال آن هستیم، حکومتی مبتنی بر آرای ملت است، به‌گونه‌ای که تمام آحاد ملت در آن شرکت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین امام فرمود هر فردی از ملت حق دارد مستقیم از زمامدار مسلمین مطالبه کند و او حق دارد که پاسخ درست دهد، امام به صراحت گفت که «میزان رأی ملت است»؛ امروز هم رهبری به صراحت می‌گویند که یک انتخابات پرشور با مشارکت بالا اولویت کشور و نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: بنده می‌فهمم که اقلیت از این صحبت رهبری خشنود نیستند؛ بنده می‌فهمم که صحبت رهبری حرف دل ملت ایران است، زیرا ملت ایران یک انتخاباتی می‌خواهند که با مشارکت و رقابت باشد.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: زمانی مردم احساس رقابت، سلامت و امنیت می‌کنند که آن چیزی که در خدمتشان باشد، نه در خدمت یک جناح خاص، مثلا صداوسیما و نیرو‌های مسلح برای همه مردم است، نه برای یک گروه، حزب و جریان خاص.

وی با طرح این سؤال که مگر بدون استقلال قوه‌قضائیه و نیرو‌های مسلح می‌شود انتخابات پرشور برگزار کرد گفت: مردم باید احساس کنند که این انتخابات آزاد است و اگر مردم احساس کردند، بر مبنای قانون صلاحیت‌ها و رد‌صلاحیت‌ها حزبی، جناحی و سلیقه‌ای نیست، اما اگر چنین شد، آن زمان خطر برای نظام، کشور و انقلاب است؛ باید بدانیم که کشور و نظام جمهوری اسلامی برای همه مردم ایران است.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان همچنین تصریح کرد: ما همه یک ملت هستیم و همه باید دست هم را بگیریم، هیچ وقت در‌های دفتر هاشمی بسته نبود و همه به دفتر او رفت و آمد می‌کردند، به نظر بنده اگر هاشمی امروز بود، مطمئنم که خانه را برای خود انتخاب نمی‌کرد، بلکه صحبت می‌کرد و وارد فضای سیاسی کشور می‌شد.

حجت‌الاسلام روحانی اضافه کرد: اگر موضع رهبر انقلاب درباره جنگ غزه نبود، عده‌ای در حال وارد کردن کشور به جنگ بودند، ایشان حکیمانه صحبت کردند و گفتند که طوفان الاقصی کاملا فلسطینی بود و ما در آن دخالتی نداشتیم.

وی همچنین انتخابات در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ را با مشارمت پایین دانست و گفت: برای اولین بار در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ انتخابات حداقلی داشتیم، در سال ۹۸ می‌گفتند دولت حاکم محبوبیت ندارد، چرا افرادی که از دولت حمایت می‌کردند، تأیید صلاحیت نکردید؟، اگر می‌گفتید که محبوبیت ندارند، تأیید می‌کردید تا مردم خودشان به آن‌ها رأی ندهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: البته انتخابات زیر ۵۰ درصد قانونی است، اما آن انتخاباتی که ملت ایران از ابتدا دنباله آن بود کجا و این انتخابات‌ها کجا؛ در انتخابات ۹۲ و ۹۶ مردم بیش از ۷۳ درصد به پای صندوق آمدند؛ در همان ابتدای دولت جراحی اقتصادی کردیم و مردم متوجه نشدند؛ زیرا پای دولت بودند و یک صدم هم تورم افزایش نیافت.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ قیمت بنزین از ۴۰۰ به ۷۰۰ و هزار تومان رفت، در مجلس پیش‌بینی می‌کردند تورم بزرگ ایجاد شود، اما نشد، چون مردم با حکومت و دولت بودند، مردم دولت را از خود می‌دانستند.

رئیس‌جمهور سابق با اینکه چرا نتوانستند برجام را از بین ببرند، تصریح کرد: ۵ عملیات بزرگ انجام دادند تا برجام را از بین ببرند، اما نتوانستند، چون ملت پشت دولت بود؛ در همین راستا وزیر خارجه آمریکا به وزیر خارجه ایران می‌گفت وقتی اجتماع مردم در اصفهان را دیدیم فهمیدیم ملت پشت دولت است امروز ملت چقدر پشت دولت است؟.

حجت‌الاسلام روحانی به تأیید صلاحیت‌ها نیز اشاره کرد و گفت:چند روز وقت است که اتفاقاتی در صلاحیت‌ها بیافتد، امید بنده نسبت به گذشته کمرنگ شده، اما امروز روز تاریخی برای شورای نگهبان است؛ تاریخ قضاوت خواهد کرد و باید کاری کرد که ملت امیدوار شوند.

وی تأکید کرد: چرا مجدداً خواهان آرای باطله هستید که رقیب نفر اول باشد، در سال ۱۴۰۰ دیدید که آرای باطله رقیب فرد منتخب بود؛ ملت تحول می‌خواهند، مردم تغییر می‌خواهند مردم یک زندگی راحت می‌خواهند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تصریح کرد: با وجود کرونا و نفت منهای سه دلار و جنگ اقتصادی دیوانه‌ای مانند ترامپ، نگذاشتیم زندگی مردم فروبپاشد. از ۹۲ تا آخر ۹۹ قیمت کالا و خدمات ۴.۲ برابر شد، حقوق کارکنان ۵.۱ برابر شد. حقوق کارگران ۵.۵ برابر شد. حقوق بازنشستگان ۷.۷ برابر شد. حقوق افراد تحت پوشش ۱۲.۷ برابر شد. تورم ما ۳۶.۴ درصد و رشد اقتصادی ما ۴ درصد بود. سه ماهه اول ۱۴۰۰ رشد اقتصادی ما ۶.۷ درصد بود. هنوز در این چند سال به این میزان رشد نرسیدند، فرق ما با این دولت یک چیز بیشتر نبود، حمایت مردم. حمایت مردم در صورتی ایجاد می‌شود که گوش شنوا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: مشروعیت کل نظام با رأی ملت است، امام در نامه به شورای بازنگری قانون اساسی به صراحت فرمودند ولیّ مشروع و منتخب ملت است، همه چیز با رأی مردم است. امام چنین نظامی به ما معرفی کرده است، مقام معظم رهبری به همین تأکید دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: حکومت فرد مهم نیست، منافع ملی مهم است، منافع جناح مهم نیست، رضایت عامه مهم است، ما راهی جز حفظ انقلاب و عظمت ایران نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
یادمون نرفته میخواستی وسط کروتا بنزین مسافرت بدی و کرونا رو تو مملکت پخش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
تو و خاتمی و احمدی نژاد که اصحاب بی حجابی و ضد اسلامی هستین چطور توقع دارین ازتون حمایت بشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
با اون بلایی که سال 99سر مردم تو بازار سرمایه اوردی دیگه کسی به دولت اعتماد نداره و کسی رای نمیده به قران قسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
تو و احمدی نژاد و خاتمی با چه رویی میایین اظهار نظر میکنین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
آنقدر هاشمی هاشمی نکن تعریف از خودت کن آبرو هر چه رئیس جمهوری بود بردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
شنبه کرونا تموم میشه ات رو یادمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تقلب تقلب کردناتون هنوز یادمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
لنگ ظهر سر کار اومدن و ممنوع الملاقات بودنات هنوز یادمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
شاهکارات تو کرونا و بورس و بباد دادن سکه ها هنوز یادمون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مردم ۵۰% برای انتخابات حق دارن و حکومت هم ۵۰%
این معنی واقعی جمهوری اسلامیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برو این دام برای مرغ دگر نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۳ دی ۱۴۰۲
همه مدیران به فکر خودشون هستن.مثل نمایندگان مجلس،که فقط موقع انتخابات حضور دارند.
Iran (Islamic Republic of)
چرا دشمن سلاح خود را به روی مردم بی گناه می گیرد؟
۲۲:۵۸ ۲۳ دی ۱۴۰۲
چرا دشمن سلاح خود را به روی مردم بی گناه می گیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ دی ۱۴۰۲
از ۹۲ تا آخر ۹۹ قیمت کالا و خدمات ۱۰٫۲ برابر شده است، حقوق کارکنان ۵.۱ برابر نشده است. حقوق کارگران ۵.۵ برابر نشده است. حقوق بازنشستگان ۷.۷ برابر نشده است. حقوق افراد تحت پوشش ۱۲.۷ برابر نشده است.
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ دی ۱۴۰۲
حتما منظورشون این که انکترونیکی و کارت ملی شناسنانه نمیخواد
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ دی ۱۴۰۲
راستی در روز نامه خبر نوشته بود که حذف کارت ملی شناسنامه در ۱۱ اسفند امسال ۱۴۰۲ اگه کارت ملی شناسنامه نباش پس مردم مهر اتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری رو کجا ثبت میکنن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۳ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سیدابراهیم رئیسی نباید مانند دولت حسن روحانی با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم همکاری کند/ کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ما هم با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم ولی اما به دشمنان درجه یک کارمندان، کارگران، بازنشسته های رأی نمی دهیم چون به خاطر که تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۴:۰۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ای یارو ب قالیهای نهاد ریاست جمهوری هم رحم نکرد،همه رو جمع کرد برد!راستی حسن،....چه خبر از قالیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
دشمن هیچ گاه برای جنگ دست از سر ما بر نمی‌دارد/ ولی اما متأسفانه دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال همه جانبه با دشمن مذاکره و همکاری کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
با این سیاستهای غلط داخلی و خارجی که منافع ملت و بخصوص محرومان را در مد نظر نداشته و ندارید
در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد پرونده های مردم مظلوم بدون بررسی و بدون رسیدگی در دادگاه های، دیوان عدالت اداری و اداره کار بایگانی می شود چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پژمانفر

رئیس محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکلات زیادی برای بازنشستگان مخابرات ایجاد کرده است.
دولتِ عاشق خدمت در صحنه است | ولی اما متأسفانه مشکلات مردم و کشور ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ – ۱۹:۰۵
درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۹۹۹ هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
به هیچ بازنشستگان تامین اجتماعی وام مبلغ ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن پرداخت نمی کنند و فقط سنگ‌اندازی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
مشکل اصلی ما با انقلاب نیست و از سال ۱۳۵۷ تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی ما با دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است که متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردن و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

مشکل اصلی ما با انقلاب نیست و از سال ۱۳۵۷ تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی ما با دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است که متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردن و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

مشکل اصلی ما با انقلاب نیست و از سال ۱۳۵۷ تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی ما با دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است که متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردن و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت قدرت و توانایی دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند بهتر است برای همیشه بروند …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
شرکت مخابرات از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون در کشور وابسته به هیچ سازمان و ارگان نیست و تاکنون هم نبوده است و شرکت مخابرات دست کسی است واداره می کند که حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات را پایمال و ضایع می کند و تاکنون هم در کشور هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عذرخواهی نمی کند.
سوال اینجاست که چرا آیت سید ابراهیم الله رئیسی رئیس جمهور درباره مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عذرخواهی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
افزایش قیمت اینترنت نباید مشمول همه مصرف‌کنندگان شود
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: افزایش قیمت اینترنت نباید مشمول همه مصرف‌کنندگان شود.

جناب آقای علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از تیر الی آذر تاکنون واریز نمی‌شود. امروز سه شنبه ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۲ هست که سایر رفاهیات دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بازنشستگان مخابرات، ماهانه واریز نشده است چرا؟ پس چرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ خبری نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۲:۰۵ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس چطور یک روز افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم.

سوال اینجاست نماینده مردم تهران در مجلس چطور یک روز افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۲:۰۵ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس چطور یک روز افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم.

سوال اینجاست نماینده مردم تهران در مجلس چطور یک روز افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۲:۰۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات، شبکه خبر وغیره خیانتکاران شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ما هم با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم ولی اما رأی به خیانتکاران نمی دهیم
۱۲:۰۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ما هم با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم ولی اما رأی به خیانتکاران نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ما از سال 1357 تاکنون با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم ولی رأی به خیانتکاران نمی دهیم
۱۱:۵۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ما از سال 1357 تاکنون با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم ولی رأی به خیانتکاران نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۰:۱۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
بیا پایین بابا شهید دادیم جانباز دادیم خدمت کردیم برای ایرانمون ولی امسالی مثل شماها فقط پولهای ممکلت جیب خودتون وفامیلهاتون روپرکردید رای بدیم به کی باز یکی دیگه بیاد ازپول مملکت جیبب خودشو پرکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
مرگ بر خائنین و منافقین و تمام دار و دسته آنها، خداوند نابودشون کنه این افراد خائن رو که اینجور مارو به این وضعیت رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
کاش میشینست تو خونه و اصلا بیرون نمیومددکه بخواد حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
این بابا که هنوز زنده ست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۸:۱۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
یعنی صدا و سیما برای روان مخاطب هیچ ارزشی قایل نیست. ادم روانش به هم میریزه حسن روحانی رو میبینه.این شخص رو باید پشت میله های زندان ببینیم .نه تو تلویزیون که برا ما نطق کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۸:۰۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
هنوز یاد نگرفته درست حرف هم بزند مشارکت آزاد هر دو یک معنی می دهد نیاز به ی دوره یادگیری درس ادبیات دارد اگر سکوت را برای همیشه بر سخن گفتن ترجیح می داد بهتر بود هشت سال بر باد دادی دیگر چه می خواهی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
رای نمی دهم چون رهبری فرمودند ملتی اگر به آینده امیدوار نباشند رای نمی دهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
عشق منی مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
شوی روحانی هم برای به میدان کشیدن مردم برای رای دادن کم اثر خواهد بود
حکومت اصلاحات را باید از درون خود شروع کند و از همه مهم تر اصول مربوط به شورای نگهبان است تا به این وضع من درآوردی و دلخواه عمل کردن شورای نگهبان پایان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ابوبکر زمان دوباره حمله کرد بی امان
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
حسن روحانی ۶۰ تن طلای ایران را از بین برد باید جواب گو باشه ثروت ملی را در بورس نابود کردی باید جواب گو باشی یک شبه بنزین را سه برابر کردی کشور را به آشوب کشاندی باید جواب گو باشی
Spain
بناری
۰۶:۴۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
۸ سال جنابعالی مدیر ارشد این مملکت بودی چه گلی به سرمازدی که باز دوباره کاندید شدی غیرازجمع آوری مال و املاک آن چنانی که برای خودتان و همه دولتمردان جمع کردید
United States of America
ناشناس
۰۶:۴۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
کی حرف تو را گوش میده وبه آن عمل میکنه ؟ گنده تر از تو هم حرفش برامون اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
کسی که به خاطر قصور در اداره مملکت در دوره مسئولیتش محاکمه نشه، الان میاد بلبل زبونی می‌کنه! باشه تو خوب بودی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
شرمنده ام چون بیت المال مساوی بین همه مردم پخش نمیشه رای نمی توانم بدم شرمنده حضرت علی ع میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۲۲ دی ۱۴۰۲
حضور حداکثری به چه قیمت اگه قیمتش روی کار آمدن دولتی از جنس روحانی و رفقاشه بهتر که حضور حداکثری نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
چند سال ازت خبری نبود...حداقل کلیدت رو بیا ببر
دردش رو ۲۴ ساعت مخصوصآ سرسفره خیلی احساس میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
لطفا دروغ نگویید
Iran (Islamic Republic of)
جعفر کاظم زاده
۰۰:۲۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
پس محاکمه حسن روحانی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
حضور حسن روحانی عجیب و تاسف بار و مایه شرمساری نظام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
ما ملت با افتخار پای انفلاب اسلامی ایستاده ایم و رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اقای روحانی
خیلی خوب میدونی که انتخابات ازاد فقط در بستر احزاب ازاد و مستقل محقق می شود نه از راه شورای فیلترینگ !
مردم را نادان میدونید که قیم میخوان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
هنوز کارهایت را یادمان نرفته
Iran (Islamic Republic of)
زهرا حسینی
۲۳:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
خدایا میشه لطفی به ملت ومملکتمون بفرمایی دهن رعیتهای کدخداشون که آمریکاباشه ببندی؟ خیلی چندشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۳:۳۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
یکی بهش بگه بچه بیا پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
کسی بود که میخواست با فروش اوقاف فقر رو صفر کنه بدتر دلار رو 15 برابر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
حالا شما خودشو ناراحت نکن،شما بر به کارات برس،خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
عمار مهدوی
۲۲:۴۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
سختی های دوره ریاست جمهوری روحانی خیلی بدتر از الان بود منتها گذر زمان حافظه را ضعیف میکنه
هیچ وقت یادمان نمیره که دولت شما با قاسم سلیمانی چکار کرد!
در قضیه کرونا به قیمت جان مردم واکسن بیزینس می کردید
قضیه بنزین را کجای دلم بزار راستی فردا جمعس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
لطفا انتخابات زود هنگام برگزار کنید مردم دل تو دلشون نیست
Sweden
حامد
۲۲:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
خودتون هم این چیزی رو که گفتید، قبول ندارید
خیلی‌ها نون به نرخ روز می‌خورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
خدا لعنت کند ادم دروغگوی مکار و دو رو دو رنگ منافق را که به خون شهدا خیانت میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
تو حرف از ثمره انقلاب نزن که کشور در زمان ریاستت به چوخ دادی با کلید اسرارت حداقل ایران صد سال بردی عقب خائن وطن فروش هنوز یادمون نرفته تو و ظریف در شهادت سردار دلها اگه بیشتر از ترامپ مقصر نباشین کمتر هم مقصر نیستین ولی حیف که به امثال تو تو این مملکت کاری ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
چه فایده در کشور ما فقط ( آفتابه دزدها ) ( اعدام ) می شونددددددد
Germany
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
حسن جان شما که خیلی گل کاشتید با آقای ظریف که خیلی هم ظریف فکر میکردید با ماچ وبوسه ولبخند با امریکا همه چیز درست میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
من حاضرم نان خالی بخورم فقط این آدم را تو رسانه ها نبینم اسمش هم نشنوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
کارمندان، کارگران و بازنشسته ها کشورمان پایین‌ترین دستمزد و حقوق را در کشورهای منطقه دریافت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
درپاسخ به نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس
درپاسخ به مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی
درپاسخ به روحانی و واعظی
درپاسخ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
اعتراض علیه افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۵ درصد بازنشستگان مظلوم
خون دولتی ها رنگین تر بازنشستگان تامین اجتماعی است؟ افزایش بی سروصدای ۷۵ درصدی حقوق دولتی ها و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟ آیا این بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور
سیاست جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آمریکا بوده است و نه مذاکره ، گفت وگو، ملاقات ، دیدار و همکاری با آمریکا
چون آمریکا از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس یک هدف را دنبال می کنند و هم عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
افزایش نرخ بنزین فقط به نفع روحانی بوده است، نه به نفع مردم
دولت روحانی عامل اصلی افزایش قیمت بنزین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
فقط بنزین ؟؟؟؟ انواع گرانی کالاها ، دلار، طلا ، خودرو ، بورس ، نابودی انرژی هسته ای و...... همه بخاطر این خائن و مافیای خاتمی و موسوی و .... بوده ولی حیف که هیچوقت مجازات نخواهند شد!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
متاسفانه دولت روحانی در این مدت 8 سال اجازه نداده است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از 15 درصد افزایش یابد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
وای باز این اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
البته اولا همین دولتی ها از میان همین مردم انتخاب می شوند و از کره مریخ. نیستند ثانیا متاسفانه اکثر مردم در تمام مشاغل به بهانه های مختلف ( خودفریبی) در کارهایشان خیانت میکننددددددو گردن بقیه می اندازند و متاسفانه خدا فراموش شده است!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
از نگاه مردم همه قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، روغن، میوه و... در سراسر کشور غیرقانونی است و هم بصورت غیر قانونی افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
1399/12/19 - 12:47
دستور رئیس جمهور برای مقابله با گران فروشان تاکنون یک نمایشی بوده است
باز هم دستور مقابله با گرانی خودرو! تاکنون یک نمایشی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مردم به افراد دروغگو رأی ندهند
۲۱:۴۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
مردم به افراد دروغگو رأی ندهند
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۴:۰۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲
اتفاقا خوب هم رای میدهند!سیستم دموکراسی اینجوریه!هر کی بتونه بهتر سر ملت رو شیره بماله میاد بالا
Iran (Islamic Republic of)
اصولگرایان بجای شعار به فکر مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و معیشت مردم باشند
۲۱:۴۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اصولگرایان بجای شعار به فکر مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و معیشت مردم باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
آخرش اون کلید را پیدا نکردی تو فکر کنم پولهای بورس و بانک‌ مرکزی را جمع می‌کردید افتاده داخل کیسه پول
ولی من هم به حرفهای تو یه ماشین داشتم فروختم گذاشتم بورس برداشتی رفتی دیگه به حرفهای گوش نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
بررسی گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که در دولت روحانی (از مرداد ۹۲ تا اسفند ۹۹) متوسط قیمت مسکن ۶۸۹.۶ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن، متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی اسفند ماه ۹۹ به ۳۰ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
بعد از توافق هسته ای و برجام قیمت خودرو و...به صورت غیر قانونی یافته است/ هنوز هم قیمت خودرو و... در کشور غیر قانونی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۱ دی ۱۴۰۲
چه کسانی مرغ و غیره را گران می‌کنند؟ دولت، دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۱ دی ۱۴۰۲
از سال 1394 تاکنون نتیجه برجام مقدس نرخ مرغ به 120 هزار تومان رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۱ دی ۱۴۰۲
فرمانده کل سابق سپاه خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی شد
ناشی از "بی‌توجهی" دولت به مردم دانست و خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی به ... در اعتراضات اخیر به گرانی بنزین دست‌کم ۱۴۳ تن کشته شده‌اند. ... فضایی که با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به مردم، تصمیمی را بد اجرا می‌کنند و زمینه را ... امید" روحانی را دولت‌هایی خواند که «نسبت به خواست و مشکلات مردم بی‌توجه بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
حسن روحانی، رئیس جمهور، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، بابت مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
روحانی و جهانگیری به خاطر مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
روحانی: در گمرک‌ها کالاهای فراوانی انبار شده است
درپاسخ به روحانی
ولی متاسفانه و این درحالی است که هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
مشکل مردم و کشور تاکنون ثابت کرد که سوء مدیریت است نه کمبود پول
۲۱:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
مشکل مردم و کشور تاکنون ثابت کرد که سوء مدیریت است نه کمبود پول
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه از سال 2015 تاکنون وضعیت برجام مشخص نشده است شرم آور است.
۲۱:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۲
متاسفانه از سال 2015 تاکنون وضعیت برجام مشخص نشده است شرم آور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
گرانی در کشور چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی، بی مدیریتی و بی نظارتی، ناتوانی، کوتاهی و بی خیالی شروع و آغاز شده است.
Iran (Islamic Republic of)
گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.
۲۱:۴۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
۲۱:۴۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اگر این کشور اسلامی است چرا عملش اسلامی نیست حضرت علی ع با برادرش در مورد حقوق مثل مردم غریبه رفتار میکرد انوقت وزیر کار ما همیشه طرف کارفرماه رو میگیره کارگر گارگره چیزی نداره اما خدا اهوناله این همه کارگرو میشنوه و حق خیلی خوب کرفته میشه خدا حق است
Iran (Islamic Republic of)
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
۲۱:۴۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
70 و 80 مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری روحانی بوده است.
۱۲۳
آخرین اخبار