باید با خوب عمل کردن و مردم داری الگویی برای دیگران باشیم

جلسه ستاد نماز جمعه کوهبنان با حضور امام جمعه ، رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

 امام جمعه کوهبنان گفت: ما باید با خوب عمل کردن، اخلاق حسنه و مردم داری الگویی برای دیگران باشیم همان کاری که سردار دلها کرد و محبوب قلوب همگان گردید.

وی ابراز داشت: جا دارد نقاط قوت در برگزاری نماز جمعه را شناسایی کنیم و در راستای تقویت و رونق آنها گام برداریم در این راستا کمیته های ستاد نماز جمعه فعال شدند.

حجت الاسلام حسن ایزدی افزود: نماز جمعه بعنوان نماز عبادی و سیاسی از ابتدای انقلاب با شکوه خاصی در شهرستان برگزار شده است و همواره مامن و ماوایی برای عاشقان و ارادتمندان است.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت:بیان خطبه ها به اختصار، بیان مسائل شرعی، مدیریت قرائت اطلاعیه ها، فعال کردن کمیته جوانان و نوجوانان ستاد نماز جمعه و... همواره در برگزاری نماز جمعه کوهبنان مد نظر است.
....
در ادامه سید عباس کاظمی رئیس ستاد نماز جمعه کوهبنان گفت: سعی شده از وجود دانش آموزان خوش صوت بعنوان قاری و موذن استفاده شود که این مهم با همکاری آموزش و پرورش با استقبال جوانان و نوجوان همراه بوده است.

وی ادامه داد: سعی شده با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی نسبت به نصب بنر، مداحی و مولودی خوانی، پذیرایی از نمازگزاران ، قرائت دکلمه و شعر و.... اقدام شود.

رئیس ستاد نماز جمعه کوهبنان بیان داشت: برای رفاه حال نمازگزاران جمعه سعی شده با همکاری شهرداری و شورای شهر کوهبنان و خیرین شهرستان دو سرویس ویژه دهستان جور و شهرک های اطراف شهر کوهبنان از جمله شهرک های جوانان ، امام صادق و محله دهمیر در راستای ایاب و ذهاب نمازگزاران فعالیت کنند.

استفاده از وجود جوانان و نوجوانان در برگزاری نماز جمعه، بیان نکاتی درباره اهمیت انتخابات و مسائل روز در خطبه ها، زیبا سازی فضای اطراف مصلای نماز جمعه، بیان اهمیت نماز جمعه در فضای مجازی، تشویق و ترغیب جوانان شرکت کننده در نماز جمعه و .... از جمله نظرات و پیشنهادات اعضای ستاد نماز جمعه کوهبنان بود.

برچسب ها: امام جمعه ، مردم داری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار