برگزاری اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان آذربایجان شرقی در تبریز

اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان آذربایجان شرقی با حضور روسای مجامع شهرستانی و هیئت‌های اندیشه ورز در سپاه عاشورای تبریز برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا در اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید فرامین و منویات امامین انقلاب را با جان و دل بپذیریم گفت: تلاش‌های ما برای آینده انقلاب و پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 سردار عباس قلیزاده با اشاره به اینکه هیات‌های اندیشه ورز می‌توانند گره گشای مشکلات جامعه باشند گفت: بسیج مایه برکت نظام اسلامی و عامل محرک اهداف انقلاب است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اگر عمده افکار عمومی بر این باشد که این انتخابات مایه اقتدار نظام است می‌توانیم اقشار مختلف را در انتخابات سهیم کنیم، چون از حساسیت بیشتری برخوردار است و حضور حداکثری مردم دشمنان انقلاب را مایوس می‌کند.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت:در طول تاریخ نقش آذربایجان در یکپارچگی و وحدت ایران اسلامی بسیار ارزشمند بوده است و اقتدار کشورمان به نیروی جوان است چرا که پیش برنده تولید مملکت بشمار می‌آیند.

تراب محمدی در خصوص برگزاری انتخابات گفت: انتخابات ما همیشه مقبول مردم عزیزمان بوده و جز به جز انتخابات ایران به دست مردم به مرحله اجرا در آمده است.

 وی با بیان اینکه راهبرد ما به عنوان مسئولان برگزاری انتخابات استان ۴ مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت حداکثری است گفت: در این حوزه برنامه ریزی داریم و اصل برای ما صیانت از آرای مردم است و برنامه ریزی منظم و منسجمی برای برگزاری انتخابات لازم داریم.

 جمالپور رئیس مجمع بسیجیان استان آذربایجان شرقی گفت:اجازه ندهید هیچ مسئولی و هیچ سازمانی نسبت به انتخابات کم تفاوت باشد مسئولیت بسیج انجام کار‌های بر زمین مانده است و مجمع عالی بسیج در سراسر استان فعال است و موضوعات مختلف را حلاجی کرده و مطرح می‌کند.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا و جمعی از فعالان مجمع بسیج استان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار