قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا درباره اهانت پسر بایدن به آن‌ها

پسر بایدن که درگیر چندین اتهام از جمله سوء‌استفاده از قدرت است، این بار به مجلس نمایندگان آمریکا اهانت کرد.

دو کمیته تحت ریاست جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای را تصویب کردند که شامل توصیه‌ای برای محکوم کردن هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به اتهام اهانت به کنگره پس از عدم حضور وی در احضاریه است.

براساس گزارش النشره، این قطعنامه شامل تصمیمات کمیته‌های نظارتی و قضایی برای توصیه به محکومیت هانتر بایدن به اتهام «اهانت» بود. پس از احضار پسر بایدن برای شهادت به عنوان بخشی از تحقیقات انجام شده توسط دو کمیته در مورد استیضاح بایدن و بازدید غیرمنتظره او از کاپیتول هیل، هانتر در آن حاضر نشد. 

ورود هانتر به جلسه کمیته نظارت صحنه آشفته‌ای را در داخل و خارج اتاق ایجاد کرد، زیرا قانونگذاران بحث می‌کردند که چه باید بکنند.

شایان ذکر است که این رای از سوی مجلس نمایندگان محکومیت هانتر بایدن محسوب نمی‌شود و شاید به دادستانی کل منتقل شود چرا که این تصمیم همچنان باید برای رای گیری به کل مجلس ارائه شود.

هانتر بایدن به دروغ‌گویی و اظهارات نادرست در هنگام پر کردن فرم خرید اسلحه و استفاده از مواد مخدر در هنگام خرید و نگهداری غیرقانونی اسلحه متهم شده است. انتظار می‌رود اتهامات جدید علیه هانتر بایدن، ۵۳ ساله، باعث شرمساری بیشتر پدرش شود که خود را برای دومین رویارویی انتخاباتی علیه دونالد ترامپ در سال آینده آماده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار