فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

سارقانی که بیش از ۴ فقره محکومیت دارند، به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند

سردار رادان گفت: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از ۴ مورد محکومیت کیفری دارند و جزء سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند.

سردار احمدرضا رادان  از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد.

وی پس از گفت‌وگو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی ۵ تا ۶ سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌ها است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مال‌خران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آن‌ها صورت گرفته و ادامه می‌یابد.

وی توجه به ۲ نکته را ضروری دانست؛ نکته اول اینکه مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم که دغدغه آن‌ها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از ۴ مورد محکومیت کیفری دارند و جزء سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اگه سرقت سنگین یا مسلحانه یا خشن باشه حق اومدن تو مردم رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اين حرف يعني سه مرتبه سرقت مجاني براي تمام سارقان. آقا دست سارق بايد همان بار اول (مانند عربستان كه اين كار را مي كند) قطع بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
بعد از سه بار سابقه هر سابقه یک انگشت
آخرین اخبار