دستگیری ۴۷نفر درطرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های اماکن دولتی و خصوصی

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۲ سارق و ۵ مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های اماکن دولتی و خصوصی در گیلان خبر داد و گفت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ"علیرضا حدادی" گفت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد و امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های اماکن دولتی و خصوصی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: در این طرح ۳ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۴۲ سارق و ۵ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۱۰ فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، اذعان داشت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: سرقت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.