مدیر مجتمع دخانیات کردستان:

اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می داند

کرمی گفت: اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می داند که پایه و اساس زندگی و خانواده بر روی آن شکل گرفته و دوام می یابد.

 زینب زاله در مراسم گرامیداشت روز مادر و روز زن در مجتمع دخانیات کردستان برگزار شد، به نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جایگاه والای زن اشاره و گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که زن تنها نباید به امر خانه داری بپردازد، بلکه باید در تمام جهات جامعه حضور فعال داشته باشد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی زن، محجبه، شریف و در متن و محور تحولات عالم قرار دارد، به گونه ای که فرهنگ ساز، تمدن ساز و انقلابی می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز در نظام اسلامی ما صدای زنان، رساتر از مردان بوده و کارکرد زن انقلابی در درون و بیرون از خانواده که همانا منشا گرفته از آموزه های دین مبین اسلام و ائمه‌ معصومین است کاملا مشهود و تعيين کننده می باشد .

مدیر مجتمع دخانیات کردستان نیز در این مراسم به جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام، از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می داند که پایه و اساس زندگی و خانواده بر روی آن شکل گرفته و دوام می یابد.

عیسی کرمی، وجود مبارک حضرت زهرا (س) را مایه فخر و برکت برای همه زنان جامعه برشمرد و افزود : الگوگیری از این شخصیت بزرگوار می تواند مایه آرامش، موفقيت و سعادتمندی آنان را فراهم نماید.

وی یادآور شد: حجب، حيا، ادب و عفت زن ایرانی، سهم ویژه ای در تبلیغ و انتقال فرهنگ تابناک انقلاب اسلامی به سایر کشورهای دنیا داشته و بحمدالله زنان جامعه ما، با بینش و بصیرتی که از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته اند، در برابر هجمه های استکبار جهانی به ارزش های اسلامی همچون کوه راسخ و استوار ایستاده و از تزلزل بنیان خانواده ها بشدت جلوگیری می نمایند.

در این مراسم از بانوان مجتمع دخانیات کردستان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: اسلام ، روز زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.