سازمان ملل، ترور شهید العاروری را محکوم کرد

سازمان ملل، ترور معاون سیاسی حماس از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را مغایر با قوانین بین‌المللی دانست.

به نقل از شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی، رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به خاک لبنان، صالح العاروری معاون رئیس حماس را هدف قرار داد و به شهادت رساند.

سازمان ملل ضمن محکومیت این اقدام تروریستی از سوی اسرائیل اعلام کرد: چنین کشتار‌هایی در میان دیگر جرائم قتل و کشتار این رژیم قرار دارد.

دو نماینده ویژه سازمان ملل در بیانیه‌هایی ترور مجاهدان مقاومت در سرزمین‌های خارجی را محکوم و اعلام کردند هیچ قانونی به این رژیم، اجازه حمله خارج از محدوده جغرافیایی و نامحدود را نمی‌دهد و نباید اعضای جبهه مقاومت در هر جایی که باشند، مورد چنین حملات و عملیات‌های تروریستی قرار بگیرند.

سازمان ملل همچنین اعلام کرد ترور مقامات حماس را نمی‌توان از سوی رژیم صهیونیستی به عنوان اقدامی برای دفاع از خود دانست و این رژیم تاکنون هیچ شواهد و مستنداتی مبنی بر اینکه شهید العاروری حمله مسلحانه‌ای علیه این رژیم داشته، ارائه نکرده است.

صالح العاروری هفته گذشته در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت به شهادت رسید. حماس با اعلام اینکه انتقام خون این شهید را از اسرائیل خواهد گرفت اعلام کرد چنین اقدامات مجرمانه‌ای مانع ادامه مقاومت فلسطینی‌ها در برابر رژیم تروریستی صهیونیستی نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۱ دی ۱۴۰۲
[ جون محکوم کرد ، ببین چه آدم های خوب و متمدنی هستند هرجا که فکر کردند آتش جنگ ممکن است به نفع آنها نباشد آب خنکی بر غیرت حزب الله و طرف مقاومت ریخته می شود و دیگر نباید حرف از انتقام زد! این حرف ها خیلی بده ، اخه بیاو پسر خوبی باش ما می کشیم و بعد محکوم می کنیم هخمه چیز تمام نقطه سر خط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۰ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل یه ذره برش نداره
خاک تو سر بی برش سازمان ملل
آخرین اخبار