بسیج عامل مانایی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج عامل مانایی انقلاب اسلامی است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در چهارمین دوره توانمندسازی و آموزش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بابلسر، گفت: بسیج عامل مانایی انقلاب اسلامی است و اگر در فتنه سال ۱۴۰۱ بسیج پای کار نبود، دشمن پیروز می‌شد.

او افزود: می‌دانید چرا بسیج بیشترین دشمن را دارد؟ چون بر اساس مبانی انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مردم و رهبری، ۲ مولفه در شکل گیری و استقرار نظام اسلامی هستند و دشمن به دنبال زدن این دو مولفه است.

او با اشاره به اینکه اگر هریک از انقلاب‌ها از آرمان‌های خود فاصله بگیرد رو به زوال و نابودی می‌رود، افزود: اگر هر انقلابی آرمان‌های آن از بین برود یا منحرف شود به هدف خود نمی‌رسد و رمز نگهداری انقلاب مردم و رهبری هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... یکی از رمز‌های ماندگاری انقلاب اعلام کرد و گفت: شعار نه غربی و نه شرقی به معنای قطع ارتباط و تجارت با شرق و غرب نیست بلکه به این معناست که نباید مبانی فکری شرق و غرب در ما نفوذ کند.

سردار مسلمی افزود: اقتصاد ما ضعیف است؛ ما انقلاب اقتصادی نداشتیم. مدل اقتصاد غربی است و مبانی اقتصاد ما اسلامی نیست.

او شناخت دشمن را یکی دیگر از مولفه‌های مانایی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: خیلی ها، چون دشمن را نشناختند شکست خوردند و اگر هدف و ابزار‌های دشمن را نشناسیم، شکست می‌خوریم.

سردار مسلمی با اعلام اینکه سهم فضای مجازی در فتنه سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ درصد بود، افزود: فضای مجازی یکی از ابزار‌های مورد استفاده دشمن است و فرزندان ما در این فضا زندگی می‌کنند و نفس می‌کشند؛ اگر ما بر این اهداف و فضا‌ها مسلط نشویم با مشکل روبرو می‌شویم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه گفت: امروز دشمن به دنبال این است که با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، مشروعیت و مقبولیت انقلاب را زیر سئوال برود.

او حفظ و نگهداشت روحیه انقلابی را مهم توصیف کرد و افزود: حفظ روحیه ایثار است که دشمن به دنبال آن است که آن را از ما بگیرد.

سردار مسلمی گفت: آنچه ما داریم و دشمن ندارد، دین باوری است و دشمن به دنبال برداشتن روحیه دین باوری است.

چهارمین دوره توانمندسازی و آموزش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بابلسر به مدت ۳ روز در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار