مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش‌های موفق دولت خدمت‌گزار آیت‌الله رئیسی در حوزه دیپلماسی بین‌الملل تاکید کرد وگفت: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و از این شرایط هم ناراضی هستند، باید آثار تلاش‌های دولت در سفره مردم دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهید سلیمانی و شهدای کرمان در خداآفرین گفت: اکنون در مقابل هجمه دشمنان، وظیفه اصلی ما حفظ وحدت و انسجام داخلی است و یکی از راه‌های تبلور وحدت و انسجام، مشارکت پرشور در انتخابات است و مردم با مشارکت باشکوه‌شان با هر رای خود تیری بر قلب دشمن فرو خواهند کرد.

وی   گفت:هر برهه‌ای که توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی پر شمار شده، مردم در داخل منسجم و متحدتر شده‌اند.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی یکی از توطئه‌های دشمنان بود یادآوری کرد: ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه در برابر رژیم صهیونیستی، ثمره صدور فرهنگ مقاومتی است که سردار سلیمانی در جهان به راه انداخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اضافه کرد: دوستداران سردار سلیمانی در روز سالگردش برای عرض ادب به مزار او رفته بودند که توسط دشمنان به خاک و خون کشیده شدند و این حادثه نشان داد که دشمن نه تنها از حاج قاسم هراس داشت حتّا از شهادت او نیز وحشت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ دی ۱۴۰۲
ما مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم هر چی میگوییم کسی به حرفومن گوش نکیده گران یو نورخ تورم بالا
آخرین اخبار