ایجاد فضا‌های فرهنگی به منظور تحکیم خانواده‌های آپارتمان نشین

عضو کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد فضا‌های فرهنگی و آموزش شهروندی به منظور تحکیم خانواده برای آپارتمان نشینان امری ضروری است.

احمد ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: آپارتمان نشینی فرصت استفاده کودکان و نوجوانان را در فضا‌های اجتماعی و بازی‌های جمعی کاهش می دهد لذا ضرورت دارد جهت استفاده کودکان و نوجوانان مکانی در هر محله و مجتمع‌های آپارتمانی در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندی ایجاد شود.

او افزود: در جلسه کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با حضور هیأت امنای آپارتمان‌ها مقرر شد برنامه‌ای جهت ایجاد چنین فضایی جهت استفاده ساکنان آپارتمان تهیه گردد چراکه فضای فرهنگی و اجتماعی در محل زندگی باعث تحکیم خانواده می‌شود.

ترکمانی در بخش دیگر سخنان خود مطرح کرد: لازم است در مدارس نیز همانطور که به آموزش دانش آموزان توجه می‌شود در زمینه پرورش نیز اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.

عضو شورا ادامه داد: آموزش‌هایی که برپایه خانواده محور، در زمینه دین الهی و همچنین مردم دوستی، زمانی که به گونه‌ی مناسب و تخصصی از دوران کودکی و دانش آموزی آغاز گردد می‌توانند اثرات بسیار مثبتی در بزرگسالی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.