چمران:

بیمارستان‌های ناایمن تهران اخطار گرفته اند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای برخی بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده پایتخت که ناایمن هستند اخطاریه ارسال شده است.

مهدی چمران روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران به خبرنگاران گفت: برخی بیمارستان‌های تهران خیلی قدیمی هستند یا خوب ساخته نشده اند که به آن‌ها اخطار داده شد.

وی ادامه داد: در واقع به آن‌ها اخطار داده شده که یا مقاوم سازی یا بازسازی کنند؛ بیمارستان‌های جدید، اما مقاوم ایمن هستند. بیمارستان شهدای تجریش مقاوم است، اما پارکینگ ندارد.

چمران درمورد کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن تهران هم گفت: فهرستی تهیه و با همکاری دادستانی اقدام و از ساختمان‌های ناایمن درجه یک تهران کاسته شد؛ این ساختمان‌های درجه یک، بیش از ۱۰۰ مورد بود که تعدادی از آن‌ها تعطیل و یک سری هم شروع به ایمن سازی کردند.

وی همچنین درمورد استفاده از موتورسیکلت‌های برقی هم گفت: قرار است ابتدا این موتور‌ها برای خود پرسنل شهرداری که از موتور برای خدمت رسانی استفاده می‌کنند، تهیه شود؛ مردم هم می‌توانند تهیه کنند.

چمران با پیشنهاد به شرکت‌های داخلی برای رفتن به سمت و سوی تولید موتور‌های برقی، گفت: از ویژگی‌های این موتور‌ها این است که با برق منزل هم شارژ می‌شوند که می‌توان شب هنگام آن را شارژ و روز بعد استفاده کرد.

وی همچنین از بررسی نامگذاری معبری در تهران به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی کرمان (شهیده فائزه رحیمی)، در جلسه امروز شورا خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار