اولین علت بروز حوادث رانندگی درسطح معابر چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: اولین علت بروز حوادث رانندگی درسطح معابر شهری شهر تهران عدم توجه به جلو با ۲۴ درصد است.

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین علت بروز حوادث رانندگی درسطح معابر شهری شهر تهران عدم توجه به جلو با ۲۴ درصد و دومین آن‌ها عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی رانندگان با ۱۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: خیلی از مواقع تصادفاتی در تقاطع‌ها بوجود می‌آید که خسارت آن ناچیز است که رانندگان اگر می‌دانند که چه کسی مقصر است می‌توانند بدون کروکی پلیس تا سقف ۳۰ میلیون تومان از بیمه خسارت دریافت نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر رانندگان می‌دانند که در تصادف چه کسی مقصر است نیازی نیست منتظر حضور پلیس مانده و ترافیک را در تقاطع بر هم بزنند و می‌توانند در این حالت خودرو‌ها را به منتهی الیه سمت راست راه هدایت کرده و ضمن ایمن سازی مدارک یکدیگر را رد و بدل کرده و شماره تماس از هم گرفته و به شرکت‌های بیمه جهت اخذ خسارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان بدون نیاز به کروکی پلیس مراجعه نمایند. 

سرهنگ مومنی افزود:اگر خسارت تصادف بالای ۳۰ میلیون تومان و خسارتی بود می‌توانند خودرو‌های خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و منتظر حضور کارشناس پلیس شوند.

وی گفت: شهروندان همچنین می‌توانند که از تصادف عکس و فیلم تهیه و سپس ضمن رعایت نکات ایمنی و با احتیاط خودرو‌ها را به منتهی الیه سمت راست هدایت ومنتظر حضور کارشناس تصادف باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار