فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان، گفت : بخش تعاون ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیری برای توسعه استان است.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در نشست با اعضای هیأت رئیسه جدید اتاق تعاون استان، گفت : بخش تعاون ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیری برای توسعه استان است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان، ادامه داد: تعاونی‌ها می‌توانند بهترین پایگاه برای ایجاد رشد اقتصادی متوازن بوده و در تمامی زمینه‌ها موجبات اشتغال پایدار را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه برنامه محور و با یک نقشه راه مشخص حرکت کنیم می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی استان را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۷۱۰ هزار نفر در استان عضو تعاونی‌ها هستند، گفت: اتاق تعاون بزرگ‌ترین تشکل مردمی حوزه تعاون در استان است و انتظار می‌رود سیاست‌ها و اهداف تعالی بخش تعاون را پیگیری و به سرانجام برساند.

احمدی در ادامه از برنامه دولت سیزدهم برای تقویت تعاونی‌ها و افزایش سهم آن‌ها از اقتصاد کشور سخن گفت و افزود: سند توسعه بخس تعاون، گام بزرگ دولت سیزدهم به منـظور افزایش شتاب سهم بخش تعاون در اقتصاد استان محسوب می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.