هادیانفر:

هرجایی در مورد تصادفات و ناایمنی خودرو‌ها صحبت کردم برای رضای خدا بوده است/ بابت کم‌کاری‌ها عذرخواهی می‌کنم

رئیس پلیس سابق راهور گفت: هرجایی که در مورد تصادفات، خودروی ناایمن، جاده‌ها و ... صحبت کردیم، صرفاً برای رضای خدا بوده و هیچ منفعت دنیوی برای ما نداشته است.

امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سید کمال هادیان فر، سردار سید تیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس سابق راهور در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های من در ۵ سالی که در راهور خدمت کردم موضوع "تصادفات" بود و سعی کردیم تصادفات و جان‌باختگان ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه سالانه به صورت میانگین ۴۸ میلیارد تردد در جاده‌های کشور ثبت می‌شود، گفت: هرجایی که در مورد تصادفات، خودروی ناایمن، جاده‌ها و ... صحبت کردیم صرفاً برای رضای خدا بوده و هیچ منفعت دنیوی برای ما نداشته است.

هادیانفر گفت: از تمام مردم و همکارانم در پلیس راهور تمام قد عذرخواهی می‌کنم اگر در انجام وظایفم کوتاهی کردم.

رئیس پلیس سابق راهور بیان کرد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون پلیس راهور اقداماتی در راستای هوشمندسازی پلیس مانند پیگیری و راه‌اندازی سامانه تماماً ایرانی "سپهتن" بر روی ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس، داشته است.

وی گفت: از تولید خودروی‌های ناایمنی مانند "پراید" و خودروی "۴۰۵" از سری اقدامات پلیس راهور در راستای کاهش جان‌باختگان بوده است.

هادیانفر تصریح کرد: حذف دفاتر اسناد رسمی در فرایند خرید و فروش خودرو، اجرای طرح ملی و سراسری ترخیص موتورسیکلت و خودرو‌های رسوبی، اخذ مصوبه قانون بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی، کاهش توقف مدت زمان گواهینامه رانندگی از پایه ۳ به ۲ و از ۲ به ۱ و کاهش ۷۵ درصدی مدت زمان خدمات شماره‌گذاری از دیگر اقدامات پلیس راهور در ۵ سال گذشته بوده است.

پلیس راهور ویترین انتظامی کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با عرض خدا قوت به ماموران پلیس راهور به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر خطیر بودن مشاغل انتظامی پرداخت و اظهار داشت: وقتی شما ماموران در این لباس به فکر خدمت به مردم و نظام هستید در حال عبادت هستید.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و تعیین کننده در فراجا که می‌تواند تصویر زیبا از انتظامی کشور به عنوان نیروی خدوم و تاثیر گذار را برای مردم تداعی کند مجموعه وزین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نگذاریم این لباس سفید (پلیس راهور) با کوچکترین عمل غیر مسؤولانه و غیر حکیمانه لکه دار و دچار خدشه شود.

رئیس سابق پلیس راهور فراجا سردار سیدکمال هادیان‌فر در مراسم تودیع خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان اظهار داشت: خدا را شاکرم که به من توفیق داد در این ایام، سرباز و خادمی باشم برای مردم و نظام اسلامی و این افتخار را داشته باشم که سربازی زیر لوای ولایت باشد.

وی به سردار حسینی انتصاب وی را تبریک گفت و افزود: بر خود واجب می‌دانم از تلاش همه همکاران که صادقانه و صمیمانه در ۲۹۷ هزار کیلومتر راه در کشور در سرما و گرما و در همه شرایط خدمت کرده از سردار تا سرباز از خانم تا آقا تشکر می‌کنم.

سردار هادیان فر به سال‌های خدمت در فراجا اشاره و تصریح کرد: من توفیق داشتم در قسمت‌های مختلف خدمت کنم، اما خدمت در راهور شرایط و سختی‌های خاص خود دارد و همکاران بنده در شرایط سخت اقتصادی فداکارانه خدمت می‌کنند؛ جا دارد از دولت سیزدهم و وزارتخانه‌های راه، کشور و بهداشت و تشکر کنم که در حوزه مدیریت بر راه و کاهش کشته‌ها همراه پلیس راهور بودند.

وی افزود: کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود و هرجا از خودروی ناایمن، کاستی‌ها صحبت کردم در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث و تلفات بود.

رئیس سابق پلیس راهور فراجا ادامه داد: تلاش کردیم تا با همکاران روابط صمیمی داشته و کرامت انسانی را در مواجهه با مردم رعایت کنیم.

هادیان فر ادامه داد: ۵ سال در راهور بودم و تلاش کردم، اما شاید مجموعه تلاشم به اندازه شایستگی کارکنان و مردم عزیز کشورم نبود و از همین جا به خاطر کاستی‌ها از همه مأموران و مردم عذرخواهی می‌کنم.

ابر پروژه «طراحی حکمرانی راه» اجرا می‌شود

رییس پلیس راهور فراجا بر استفاده از مراکز دانشگاهی در حوزه ترافیک تاکید کرد و گفت: ابر پروژه «طراحی حکمرانی راه» به زودی اجرایی خواهد شد.

سردار سیدتیمور حسینی در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: ناچار هستیم الگو‌های مدیریت خود را بر اساس اقتضای زمان تعیین و اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: طرح حکمرانی راه ورود به حوزه ترافیکی مردم برای مردم است و یکی از شاخصه‌های این حکمرانی، سند معماری نوین فراجا خواهد بود. 

رییس پلیس راهور فراجا افزود: امروز هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای و بخشی به موفقیت برسد و بر اساس تاکید فرماندهی کل و رهبر معظم انقلاب باید همه دستگاه‌ها در موزه ترافیکی وارد میدان شوند. 

سردار حسینی اظهار داشت: هسته‌های اندیشه ورزی در حوزه ترافیک باید با همراهی دانشگاه‌ها تقویت شود و تحلیل‌های عمیقی در حوزه ترافیک داشته باشیم. 

به گفته وی، امروز موضوع خسارت حوادث ترافیکی تنها ظاهر مسئله است و باید میزان خسارات مسائل ترافیکی را به طور عمیق توسط پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی به خصوص اقتصاددانان تحلیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار