امکان بورسیه دانشجویان دکتری در دانشگاه فرهنگیان فراهم شد

دانشجویان مشغول به تحصیل دوره دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور می‌توانند متقاضی بورسیه دانشگاه فرهنگیان شوند.

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جهت تأمین هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی از جمله دانشگاه فرهنگیان اقدام به بورسیه نمودن متقاضیان واجد شرایط در طول باقی مانده دوره تحصیلی دکتری دانشجویان داخل و خارج از کشور می‌کند.

این سازمان اعلام کرد در نظر دارد براساس «آیین نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی» و با توجه به مصوبه شورای مرکزی بورس جهت تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه بزرگمهر قائنات در رشته گرایش‌های مورد نیاز در فایل پیوست از بین دانشجویان دکتری خارج از کشور و دانشجویان دکتری داخل کشور که پیشنهاده خود را دفاع کرده اند، بورس اعطاء نماید. 

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری با مراجعه به آدرس https://sib.saorg.ir سامانه یکپارچه بورس سازمان امور دانشجویان، گزینه سبد جامع بورس تحصیلی، بورس سال آخر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تکنولوژی آموزشی، سنجش و اندازه گیری، سنجش و اندازه گیری روان سنجی، تربیت اسلامی، رشته و گرایش‌های حوزوی و دانشگاهی، علوم انسانی مرتبط با تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش علوم اجتماعی، جامعه شناسی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارتباطات، مبانی نظری اسلام، تاریخ و تمدن اسلامی، هنر اولویت با حیطه‌های نقاشی، گرافیک، صنایع دستی و هنر‌های تجسمی از جمله محور‌هایی است که دانشجویان می‌توانند بورسیه هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ دی ۱۴۰۲
این امکان را برای فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس که تا حالا خیری از تحصیلشون ندیدند فراهم آورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سی سال معلمی کرده ام
معلمها باید روش تدریس بلد باشند که اکثرا نیستند فوق لیسانس و دکتری معلمو معلم نمیکنه !!!!
روی روش تدریس صحیح معلمین تاکید و کار بکنید
معلمین مامور به تحصیل بزرگترین ضربه به اموزش و پرورشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ دی ۱۴۰۲
وای چه شود؟ چرا بورس دانشگاههای معتبر نمیکنید؟ فرهنگیان شد نون دونی برای وزارت علوم مدیران برکنار شده است را فرستاده داره یکی یکی کار مندان اخراجی و تعدیل شده اش را هم میفرسته معلوم نیت کدام طرفی هستیم اگر وزارت آموزش و پرورش نمیتونه اداره کنه حوب ببریدش زیر نظر وزارت علوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
مگه تدریس برای دبیرستان دکترا میخواد ؟؟؟