بازیکن سابق پرسپولیس:

انتخاب برانکو برگشت به عقب است/ سرخپوشان نیاز به مربی جوان خارجی دارند

محمدرضا مامانی گفت: برانکو هر چه بلد بوده برای پرسپولیس انجام داده و انتخاب مجدد این مربی بازگشت به عقب است.

محمدرضا مامانی بازیکن سابق  تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: به نظرم پذیرفتن استعفای گل محمدی اشتباه بود و باشگاه باید خواسته‌های گل محمدی را برآورده می‌کرد که بتواند بماند و به کارش ادامه بدهد، با آن رزومه و جام‌هایی که آورده است. به نظرم حقش بود که بماند و او به خاطر کمبود بازیکن ضربه خورد و بازیکنانی که لیست داده بود را نتوانستند جذب کنند که به راحتی بتواند کار‌های تاکنیکی خود را پیش ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برانکو گزینه اصلی سرخپوشان  است، گفت: به نظرم اصلا برانکو به پرسپولیس نمی‌خورد و او هر چه داشته و بلد بوده برای پرسپولیس گذاشته است. اکثر بازیکنان فعلی با برانکو کار کردند و  انتخاب این مربی، برگشت به عقب می‌شود و باید تفکر، انرژی و مربی جدید بیاید که بتواند برای بازیکنان تازگی داشته باشد و انگیزه‌ای برای آن‌ها جهت شناخت کار‌های تاکنیکی و روانی مربی جدید باشد. بازیکنان مربیان قبلی را می‌شناسند و انگیزه لازم و حال قبلی  را نخواهند داشت.

مامانی درباره اینکه بهترین گزینه برای پرسپولیس می‌تواند چه کسی باشد، گفت: به نظرم مربی خارجی جوان جدید بهترین گزینه برای پرسپولیس است. مربی جوانی که بتواند چیزی را به پرسپولیس اضافه کند و هر مربی قبلی سرخپوشان را بیاورند برگشت به عقب است و هیچ چیزی را به آن‌ها اضافه نمی‌کند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس با تغییر و تحولات در کادر فنی خود در لیگ برتر فوتبال موفق می‌شود، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ امسال است.  فاصله ۲ امتیازی با صدرجدول زیاد نیست و سرخپوشان می‌توانند جبران کنند و به صدر جدول برگردند.

مامانی درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی تقویت شود، گفت: به نظرم پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده در محوطه ۱۸ قدم داشته باشد و جناح چپ و راست خود را تقویت کند مشکل خاصی نخواهد داشت. ما یک بازیکن گلزن می‌خواهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۲۳:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
آفرین ودرودبرشمابرانکویاگل محمدی هرآنچه داشتندروکردنددیگه چیزی برای عیان نداشتندولی گل محمدی باآنکه ازهمه مسائل آگاه بوده نبایداین موقع فصل تیم روتنهامیذاشتیابایداول فصل یاآخرفصل مثل برانکوباحرمت جدامیشدولی امروزازتریس فدراسیون رفت چون کم آورد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
برانکو در عمان چه عملکردی داشت؟ تفکرات دفاعی و پاس به عقبهای فراوان عدم خلق موقعیت گلزنی ، بازیهای کسل کننده تیم پرسپولیس، میراث برانکو است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۷ دی ۱۴۰۲
از جیب مردم مستضعف ایران اسلامی، برای دو تیم پرسپولیس و استقلال، ریخت و پاش نکنید ، جواب این کارهایتان را در قیامت خواهید داد به خاطر خیانت به بیت المال مسلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ دی ۱۴۰۲
اولا مثل معروف ما ایرانی هاست که دود از کنده بلند می شود ! دوما پس انتخاب قلعه نوعی برای تیم ملی هم باز گشت به عقب محسوب می شود ؟ این حرف ها از یک بازیکن سابق !؟ برانکو نشان داده که هر موقع به پرسپولیس آمده تیم به ثبات و موفقیت رسیده . علاوه ایران انگلیس نیست که مثل منچستر یونایتد الکس فرگوسن را 17 سال در سر مربیگری نگه دارد 4 سال هم در تیم های ایرانی شاید یک رکورد محسوب شود . در هر صورت هرکس مربی شود تا شرایط برایش محیا نشود توفیقی بدست نخواهد آورد حتی اگر برانکو باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که اوج هنرش پاسکاری در محوطه جریمه خودش است ، یک موقعیت نمیتونه بسازه با این همه هافبک خلاق ، احتیاج به یک سرمربی جدید با تجربه کامل مشهوده ، اتفاقا آقا یحیی عزیز تمام توان خودش رو به کار بست اما دیگه چیزی برای ارائه به پرسپولیس نداره . با تشکر از یحیی گل‌محمدی عزیز فقط فقط الان برانکو تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
فقط برانکو
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۹:۰۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
فقط امپراتور آقا یحیی
سلطان قلب هاب قرمز فقط آقا یحیی
پولی که میخواهید بدید مربی خارجی بدید خود آقا یحیی
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۹:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۲
اوخی مامانی برو بخواب بابا برو داری هزیون میگی
Iran (Islamic Republic of)
چریک گمنام
۰۶:۴۹ ۲۰ دی ۱۴۰۲
جناب کدخدا ، اولا هذیون یا هذیان.فکر نان کن که خربزه آب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
همین تفکرات که عقب مانده ایم بگو از دشت سه جام پیاپی دستاورد ؤ بازخورد تجربه اش در فِوتبال کجا ماند .و ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
این هم شد منطق؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
عجب حرف چرتی
آخرین اخبار