رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

مکتب شهید سلیمانی جریان ساز تفکر ایثار و مقاومت بود

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مکتب و سیره عملی شهید سلیمانی جایگاه مقاومت را در منطقه و جهان تثبیت کرد و به دشمنان فهماند که سربازان ولایت برای دفاع از ارزش‌های اسلامی قاطعانه در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

محمد رزم در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: حاج قاسم سربازی دلیر و تحت امر ولایت بود که تا پای جان برای حفظ اسلام و دفاع از وطن ایستادگی کرد و لحظه‌ای در برابر ایادی استکبار و تروریست‌ها کوتاه نیامد. 

وی تصریح کرد: در زمانی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای افکار عمومی را به سمت و سوی اسلام هراسی منحرف می‌ساختند شهید سلیمانی با بهره گیری از ایمان به خدا و توسل به ائمه معصومین (علیهما السلام) برای دفاع از دین و وطن به پا خواست. 

رئیس کل دادگستری استان ابراز داشت: تقوا، عشق به میهن و ولایتمداری شهید سلیمانی موجب شد تا یاد و خاطره او در دل این مردم تا ابد جاودانه شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دستگاه قضایی استان در بخشی از سخنان خود به حادثه غم انگیز انفجار تروریستی در گلزار شهداء کرمان اشاره و بیان کرد: در سالروز شهادت سرداردلها، تروریست‌های کوردل بار دیگر با به شهادت رساندن مردم بی­گناه، چهره منفور و کریه خود را نمایان ساختند غافل از آنکه این اقدامات شوم و ددمنشانه عزم ملت ایران را برای ایستادگی در راه آرمان‌های امام (ره) و انقلاب راسختر می­کند. 

وی افزود: جا دارد ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه زوار مرقد مطهر حاج قاسم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و همه بازماندگان این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض کنم.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به سنت حسنه آزادسازی زندانیان گفت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومان مالی سنت حسنه‌ای است که باید تبدیل به یک فرهنگ شود. 

وی بیان داشت: این عمل نیک ضمن آنکه الگویی از کرامت و بخشندگی محسوب می‌شود و ثواب دنیوی و اخروی را به دنبال دارد موجب می‌گردد تا انسجام و گرمی به کانون خانواده زندانیان باز گردد. 

رزم اظهار کرد: امروز به یاد مجاهدتها، رأفت و مردمداری شهید سلیمانی تعداد ۱۰۳ زندانی با استفاده از کمک‌های مالی ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و نیز تخصیص ارفاقات قانونی از سوی محاکم قضایی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز می‌گردند.

گفتنی است در آیین آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان، تعداد ۲۸ نفر به همت اعضاء ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان از بند حبس رهایی یافتند. همچنین تعداد ۴ نفر در قالب آزادی مشروط، ۱۴ نفر با تعلیق اجرای حکم، ۴۳ نفر مرخصی پایان محکومیت، ۲ نفر پابند و نظارت الکترونیکی و تعداد ۱۲ نفر نیز با صلح و سازش و گذشت شکات خصوصی از زندان‌های استان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار