سفر خانواده‌های اسرای اسرائیلی به قطر برای نجات اسرایشان

خانواده‌های اسرای اسرائیلی که از سران رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرا ناامید شده اند شخصا با میانجیگران وارد مذاکره شدند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که ۶ خانواده اسرای اسرائیلی روز جمعه وارد دوحه پایتخت قطر شده اند تا به توافقی برای آزادی اسرای اسرائیلی دست یابند.

به گزارش شبکه "I۲۴NEWS"، قرار است این خانواده‌ها با سفیر آمریکا در دوحه و سپس با نخست وزیر قطر دیدار کنند و در آنجا خانواده‌ها تلاش خواهند کرد تا موضوع اسرای اسرائیلی را با قطر که نقش میانجی را ایفا می‌کند، پیش ببرند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر ادعا کرد که اسرائیل برای بازگرداندن همه اسرا تلاش می‌کند و افزود که قطر و مصر دو پیشنهاد جداگانه برای پیشبرد این موضوع ارائه کرده اند.

در همین حال، پس از ترور صالح العاروری، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی قاهره را از تعلیق مذاکرات با اسرائیل در مورد آتش‌بس مطلع کردند. 

پیش از این ترور، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در یک سخنرانی ضبط شده گفت که این جنبش با پیشنهادات مصر و قطر در خصوص آتش بس در غزه برخورد کرده و دیدگاه خود را در این زمینه به آن‌ها منتقل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۶ دی ۱۴۰۲
عربا فعلا باید جواب خونواده های ۲۲ هزار فلسطینی کشته شده رو بدن و وقت برا آزادی اسیرای اسراییلی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۲
یعنی برای آزادی اونا رفتن ؟؟؟
آخرین اخبار