رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خواستار شد:

لزوم راه اندازی قرارگاه ملی جهادی در فهرج

سردار زهرایی با اشاره به اینکه فهرج محروم‌ترین نقطه کشور است، بر راه اندازی قرارگاه ملی جهادی در این شهرستان تأکید کرد.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سفر به شرق استان کرمان از شهرستان کمتر توسعه یافته فهرج بازدید کرد و در حاشیه آیین افتتاح قرارگاه عملیات جهادی منطقه‌ای سرداردل‌ها که با حضور مسئولان محلی در این شهرستان انجام شد، گفت: محرومیت در شهرستان فهرج قابل مقایسه با دیگر نقاط کشور نیست.

وی با اعلام اینکه وضعیت شهر فهرج زیبنده و قابل دفاع نیست، افزود: تقریباً سراسر ایران بازدید داشتم، اما هیچ جا محرومیتی مانند فهرج ندیدم.

سردار زهرایی تصریح کرد: شهرستان‌های اندیکا و بشاگرد جزو محروم‌ترین نقاط کشوز محسوب می‌شوند؛ اما به مراتب وضعیت شهری بهتری نسبت به شهر فهرج دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: انقلاب اسلامی با تلاش پا برهنه‌ها و مستضعفین به وجود آمده است؛ پس باید دین خود را به آن‌ها ادا کند.

سردار زهرایی از تهیه برنامه ۵ ساله با محوریت بخش نگین کویر به عنوان یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی برای فهرج نام برد و گفت: فهرج در استان کرمان نقطه هدف بسیج سازندگی می‌شود.

وی افزود: قرارگاه ملی جهادی در فهرج باید راه اندازی شود تا مدافع و صدای شما باشد.

سردار زهرایی همچنین از تخصیص ۷۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خبر داد و تصریح کرد: بخش عمده این مقدار قیر آماده است و در اولین فرصت پس از انجام روال اداری به فهرج داده می‌شود.

وی از اختصاص ۳۰۰ تن سیمان برای ساماندهی پیاده رو‌های شهر فهرج خبرداد.

حسین سعید نیا فرماندار فهرج هم به برخی از محرومیت‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: ما در زمینه آسفالت راه‌های روستایی مشکل داریم و لازم است در زمینه ساخت مدارس بسیج سازندگی به این شهرستان مساعدت کند.

حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج نیز گفت: فهرج محروم‌ترین نقطه کشور و اکثر معابر این شهر خاکی است.

علی رکن آبادی عضو شورای اسلامی شهر فهرج هم گفت: فهرج از داشتن حداقل‌ها محروم است و ۷۰ درصد معابر شهر فهرج خاکی است و برای آسفالت معابر نیاز به قیر داریم.

وی افزود: پیاده رو‌های ما برای اجرای موزائیک آماده است؛ اما باتوجه به مشکلات مالی که شهرداری گریبان آن است با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

همچنین با حضور سردار زهرایی قرارگاه عملیات جهادی منطقه‌ای سرداردل‌ها در شهرستان فهرج افتتاح شد.

سردار زهرایی در ادامه با حضور در منزل شهید کاظم بینا از شهدای امنیت با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.