حضور وزیر اقتصاد در محل گلزار شهدای کرمان

وزیر اقتصاد در سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

در پی وقوع حادثه تروریستی در کرمان و شهید و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز وارد کرمان شد.

وزیر اقتصاد در بدو ورود به کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محل انفجار تروریستی، با ذکر فاتحه به مقام این شهید والا مقام، شهدای کرمان و حادثه تروریستی اخیر ادای احترام کرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، حسن زاده معاون اقتصادی استاندار و سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی کردند.

خاندوزی بعد از حضور در محل انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، همچنین با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از برخی مصدومان این حادثه تروریستی عیادت کرد.

شجاعی یکی از کارمندان اداره کل امور مالیاتی کرمان و فرزندش در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و فرزند دیگرش به شهادت رسید و وزیر اقتصاد امروز در سفر به کرمان از وی نیز عیادت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.