متهم کردن نیرو‌های امنیتی در حادثه تروریستی کرمان به جای مواخذه دشمن «بی بصیرتی» است

حجت الاسلام و المسلمین فیض الاسلام گفت: برخی افراد بی بصیرت به جای مواخذه دشمن، به دنبال مقصر جلوه دادن نیرو‌های امنیتی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فیض الاسلام خطیب جمعه دزفول در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تسلیت حمله تروریستی ناجوانمردانه و به شهادت رساندن عده کثیری از هموطنان کشورمان در گلزار شهدای کرمان گفت: ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا گرفتار ترور و تروریسم بوده، ولی دشمن بداند ملتی که آرمانش شهادت است از مرگ هراسی ندارد.

او با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور افزود: اگر انقلاب اسلامی رویش نداشت، موفق نبود و در جهان حرفی برای گفتن نداشت به طور قطع دشمنان، این کشور و نظام را آماج حمله قرار نمی‌دادند.

حجت الاسلام فیض الاسلام ادامه داد: دشمن در اتاق‌های فکر تصور می‌کردند که به خاک و خون کشیدن افراد، موفقیتی برای آن‌ها حاصل می‌کند، ولی غافل از این که ملتی که آرمانش شهادت باشد از مرگ نمی‌ترسد.

خطیب جمعه دزفول یادآور شد: دشمن، نابودی خود را باور کرده و به استیصال افتاده است؛ عجیب اینکه برخی افراد بی بصیرت به جای مواخذه دشمن، به دنبال مقصر جلوه دادن نیرو‌های امنیتی هستند.

او افزود: نیرو‌های امنیتی در سکوت بسیاری از توطئه‌ها علیه ملت ایران را خنثی کردند و نباید اظهار نظر‌ها به گونه‌ای باشد که موجب سوء استفاده دشمن شود.

به گفته حجت الاسلام فیض الاسلام این توطئه‌ها هیچ گاه نخواهد توانست ملت بزرگ ایران را از خط ولایت و شهادت جدا کند.

نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها از ایجاد اختلاف در بین مردم اجتناب کنند

خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه اهمیت دارد، مشارکت حداکثری در انتخابات است و نامزد‌ها نباید کاری کنند که میان مردم تفرقه و چند دستگی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری در انتخابات باید مورد تاکید و توجه مردم در انتخاب نماینده باشد، افزود: دلسوز بودن برای نظام و انقلاب، حرکت در مسیر انقلاب، متخصص و کار بلد بودن شاخص‌های انتخاب نامزد اصلح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.