هزار و ۳۳۲ شعبه انتخابات در استان البرز فعالیت خواهد کرد

رییس ستاد انتخابات استان البرز از فعالیت ١٣٣٢ شعبه اخذ راى در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبرى در سطح استان خبر داد.

ولی پورى گفت: دشمن نمیداند که از خون پاک سردار دلها، هزاران حاج قاسم روییده و دیگر دشمن را یارا و توان مقابله با این ولایتمداری نیست.

 ولی پوری در ادامه بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که ۴مولفه اصلی انتخابات است اشاره و دست اندرکاران انتخابات امسال را ملزم به رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و تلاش بر مشارکت حداکثری توسط اقشار مختلف جامعه کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در همین مجال از تمام اقشار، گروه‌های سیاسی، احزاب، متنفذین و تمام ظرفیت‌ها دعوت میکنیم تا ضمن احساس مسولیت در پای صندوق رای حضور یابند و نسبت به آینده‌ ایران اسلامی و سرمایه‌های آن دین خود را ادا نمایند. 

رییس ستاد انتخابات استان حضور همه‌ اقشار در پای صندوق اخذ رای را مهم دانست و گفت: بانوان بعنوان نیمی اثر گذار در مسائل سیاسی و اجتماعی می توانند نقش آفرینی کنند. 

وى حضور حد اکثری مردم در پای صندوق رای را مهم دانست و افزود: با پرهیز از دو قطبی سازی و با هدف نا امید کردن دشمنان از تمام توان خود برای برگزاری انتخاباتی پر شور با لحاظ منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) استفاده خواهیم کرد.

ولى پورى با تاکید بر اهمیت انتخابات بعنوان رویداد مهم سیاسی_اجتماعی در سراسر کشور یادآور شد: مجموعا ۱۳۳۲شعبه انتخابات در استان البرز فعالیت خواهد نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.