برگزاری اولین دادواره مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی

اولین دادواره مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

معاون تشکیلات و بازرسی قرارگاه بقیةالله الاعظم (عج) گفت: این قرارگاه بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب و در پی تاکید رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت به میدان آوردن مردم در مبارزه با فساد شکل گرفت و مسئولیت پشتیبانی در حوزه فرامین رهبری را دارد.

بابایی افزود: مجمع مطالبه گران مردمی هم که در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده هم اکنون در ۳۱ استان کشورو ۳۲۷ شهرستان کشور تاسیس شده است و حمایت‌های قضایی، حقوقی، رسانه‌ای و آموزشی از مطالبه گران این مجمع در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرگزاری دادرسانه نیز برای طرح و پیگیری مطالبات عمومی در مرحله صدور مجوز است افزود: تلاش می‌کنیم با پیگیری از مسئولان رسانه ملی، در هر استان یک برنامه تلویزیونی در حوزه مطالبه گری تولید و پخش شود.

دبیر مجمع مطالبه گران مردمی آذربایجان شرقی هم گفت: این مجمع زیر نظر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی قرب بقیه الله الاعظم، خردادماه پارسال با محوریت جوانان متعهد و انقلابی آغاز به کار کرد و تاکنون در ۱۶ شهرستان‌ها تشکیل شده است و تا پایان سال در همه شهرستان‌ها راه اندازی خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: هدف اصلی این مجمع بسترسازی برای به میان آوردن گروه‌های مردمی برای حل مشکلات و مطالبات خودشان و حمایت از مطالبه گرهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار