دشمنان نظام جمهوری راه به جایی نخواهند برد

امام‌جمعه موقت روستای نوک‌آباد سرهنگ گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرچند که تلاش کنند مردم از این مسیر دور شوند باز همراه به جایی نخواهند برد.

 مولوی عبدالصمد بامری بیان کرد: این حادثه تروریستی که منجر به شهادت جمع کثیری از هم‌وطنان شد به ملت شهیدپرور ایران به‌خصوص مردم کرمان تسلیت عرض می‌کنم.

به نوبه خود این جنایت تروریستی را محکوم می‌کنم و برای شهدای این حادثه تلخ تروریستی علو درجات را آرزومندم و برای مجروحان شفای عاجل را از خدای متعال خواستار هستم.

برای بازماندگان اجر و ثواب بزرگ را از خداوند متعال مسئلت دارم، این حادثه تروریستی به‌وسیله دشمنان و منافقان جمهوری اسلامی ایران با قصد و نیت دوری مردم از انقلاب و آرمان‌های امام راحل صورت‌گرفته است.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرچند که تلاش کنند مردم از این مسیر دور شوند باز همراه به جایی نخواهند برد این جنایات وحشتناک از سمت علمای اهل‌سنت محکوم است.

تاریخ این کشور نشان داده که بعدازاین اتفاقات مردم ما شجاع و دلیرتر خواهند شد و هرگز امید خود را از دست نمی‌دهند.

از این حوادث تلخ و تروریستی نباید متأثر شد و در مسیر منافقین و تروریست‌ها حرکت کرد، مردم ایران اسلامی هیچگاه پشت رهبری و ولایت را خالی نمی‌گذارند.

همه مردم خواستار شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تروریستی هستند و این درخواست را داریم که بعد از شناسایی عوامل تروریستی به اشد مجازات برسند تا بار دیگر شاهد چنین جنایاتی در کشور نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار