قدردانی سفیر ایران در کابل از ملت افغانستان

نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان از ملت افغانستان برای ابراز همدردی با مردم ایران قدردانی کرد.

 حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت تروریست های حقیر و دست نشانده با حمایت برخی کشورهای منطقه و غربی، آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه را در تقابل با راهبردهای خود می‌دانند.

کاظمی قمی گفت از رجال سیاسی، نخبگان و مردم شریف کشور دوست و همسایه، افغانستان عزیز که با ارسال پیام همدردی و محکومیت این اقدام تروریستی خود را در غم ملت ایران شریک دانستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

کاظمی قمی افزود بدون شک این اقدام تروریستی از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی حکایت می‌کند و عمق کینه و خصومت آن‌ها را نسبت به ملت شریف ایران می‌رساند.

سفیر ایران در کابل گفت تروریست های حقیر و دست نشانده با حمایت برخی کشورهای منطقه و غربی، آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه را در تقابل با راهبردهای خود دانسته و تلاش دارند همواره با ایجاد این دست اعمال تروریستی جامعه اسلامی و ملت های مسلمان را از مسیر توسعه و پیشرفت بازدارند. 

وی افزود در این بین کشورهای مسلمان و جهان اسلام باید بدانند، دشمنان اسلام که امروز در مبارزه با ملت غیور فلسطین در بن بست راهبردی قرار گرفته اند یارای مقابله با اراده‌های فولادین آنان را نداشته و نخواهند داشت.

گاظمی قمی گفت اکنون بیش از هر زمان دیگر، چهره منفور تروریسم و هراسان صهیونیسم جهانی خود نمایی کرده است.چشم‌های بصیر مردمان مسلمان منطقه نظاره گر آنان هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۶ دی ۱۴۰۲
گل آمریکا رویترز مردم نخوره اگر داعش باشه صد درصد در پاکستان هست
آخرین اخبار