افزایش ۲۷ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تردد مسافر از پایانه مرزی این شهرستان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش داشته است.

لطف‌الله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۹ ماه سال گذشته ۵۳ هزار و ۸۹۲ مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده بودند، افزود: در ۹ ماه امسال بیش از ۶۸ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۷۷۵ مسافر ایرانی و ۶۶ هزار و ۶۶۶ مسافر نیز خارجی بودند، اظهار کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به اینکه در ۹ ماه امسال هزار و ۷۵۵ مسافر ایرانی از مرز بیله‌سوار وارد کشور و ۲۰ مسافر ایرانی از این مرز خارج شده‌اند، بیان کرد: در این مدت ۳۱ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده و ۳۵ هزار و ۱۶۶ مسافر خارجی نیز از این مرز خارج شدند.

بابایی همچنین از افزایش ۴۰ درصدی مسافران ورودی خارجی از این مرز خبر داد و گفت: در ۹ ماه سال گذشته ۲۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی وارد مرز بیله‌سوار شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۳۱ هزار و ۵۰۰ مسافر رسیده است.

او با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی تردد مسافران خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار، اضافه کرد: در ۹ ماه پارسال ۲۸ هزار و ۲۱۲ مسافر خارجی و در مدت مشابه امسال ۳۵ هزار و ۱۶۶ مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در ادامه به تردد ۹۷ هزار و ۸۴۴ دستگاه ناوگان اعم از اتوبوس، کامیون و سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۳ هزار و ۳۳۸ دستگاه خودرو وارد مرز شده و ۴۴ هزار و ۵۰۶ دستگاه خودرو نیز از مرز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در ۹ امسال ۹۶ هزار و ۱۳۵ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و هزار و ۷۰۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند، اظهار کرد: در مدت مشابه پارسال هزار و ۴۶۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند که امسال ۱۷ درصد افزایش یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.