استاندار:

انسجام و نگاه توحیدی عامل پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جهاد تبیین، تحولی انقلابی در بیان حقایق است، گفت: انسجام و نگاه توحیدی عامل پیشرفت و توسعه این استان است.

 محمد کرمی در جلسه شورای اداری که با حضور سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، گفت: حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان به دست ایادی رژیم صهیونیستی آمریکا و اسرائیل خبیث به شدت محکوم بوده، دشمنان بدانند که پاسخ انتقام خون شهدا را محکم خواهیم گرفت.

وی افزود: آنچه که صهیونیست‌ها این روز‌ها به دنبال آن هستند و تلاش می‌کنند از این خفت و خواری که می‌کشند خود را نجات دهند اعلام کردند راس همه مقاومت، جمهوری اسلامی ایران است بنابراین تلاش می‌کنند که در کشور ما مشکلاتی ایجاد کنند، اما به فضل الهی انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است، ادامه داد: نظام ما یک نظام اسلامی و علت انقلاب مردم، ادامه دادن راه انبیا و ائمه است.

وی اظهارکرد: آینده از آن اسلام است، در صحنه‌های مختلف دشمن برای مقابله با ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده، اما ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

کرمی با بیان اینکه همگان باید به درستی به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: ما یک نظام اسلامی هستیم و با سایر نظام‌ها تفاوت داریم، برای انجام رسالت الهی از هیچ ترفند، ایده و تهدید دشمن هراس نداریم چرا که توکل ما بر خدا بوده و تاکنون از هیچ قدرتی واهمه نداشته‌ایم، دشمن از این موضوع عصبانی بوده و دست به انجام هر کاری می‌زند، اما ما محکم با اراده قوی در میدان ایستاده‌ایم.

وی اظهار کرد: امروز مسوولیت ما همان پیشبرد اهداف اسلام در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است که باید به خوبی انجام دهیم لازمه تحقق این امر کار شبانه روزی و تلاش جهادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار