مشاور رئیس جمهور:

شهادت حاج قاسم و زائران او به خاطر خصومت با نظام اسلامی است

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: دشمنی استکبار در حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی به خاطر خصومتی و کینه‌ای است که از نظام اسلامی به دل دارد.

حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در اختتامیه کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در تالار قدس حرم مطهر رضوی گفت: دشمنی امروز استکبار در واقع دشمنی با قرآن است و ستون خیمه این حرکت قرآنی در سال‌های اخیر، شخصیت فرزانه رهبر معظم انقلاب بوده اند.

وی با بیان این که رهبر انقلاب در گسترش قرآن، نقش بی بدیلی دارند، افزود: حضرت آیت الله خامنه ای، شخصیت فرزانه‌ای است که توانسته جهان را برای تمدن مهدوی آماده کنند. ایشان معادله قدرت را با اتکا به اسلام بر هم زده و طاغوت ستیزی را از قرآن کریم فرا گرفته اند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به حادثه شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان گفت: اگر امروز، شاهد شهادت افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی و زائران مزار او هستیم به خاطر خصومت دشمن با نظام اسلامی است. اگر می‌بینید عزاداران این مرد بزرگ را به شهادت می‌رسانند به خاطر کینه‌ای است که از این نظام بزرگ در دل دارند.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی حدود سه ماه است که از پس یک هسته مقاومت بر نیامده است. چون جوامع اسلامی درس مقاومت را از جمهوری اسلامی گرفته اند و اکنون جریان مقاومت با وجود شهادت هزاران زن و کودک در غزه همچنان استوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.