آرد قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامی تالش از کشف بیش از ۵ تن آرد قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد رستمی" با بیان اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت ماموریتی پلیس در دستور کار قرار دارد، اظهارداشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه کامیون حامل آرد قاچاق در محور اسالم - تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع پس از تعقیب و مراقبت صورت گرفته و پایش محور‌های مواصلاتی، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۵ تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد قاچاق فاقد مجوز در بازرسی از این کامیون خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان اذعان‌داشت: اقدامات اینچنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.

برچسب ها: آرد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.