تجلیل از مادران و همسران شهدا در روز ولادت حضرت زهرا (س)

به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، امام جمعه یزد از مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در حاشیه دیدار با خانواده سردار شهید حسن دشتی که در منزل فرزند آن شهید صورت گرفت، اظهار داشت: این شهید، جوانی اهل قلم و انسانی وارسته و اهل تدبیر بود و در طول مدت کوتاهی که در سپاه پاسداران خدمت نمود، اقدامات خوبی را انجام داد و به درجات عالی همچون فرماندهی تیپ الغدیر استان یزد دست یافت.

 او افزود: ما همواره در طول سال برنامه‌های دوره‌ای را در مناسبت‌های مختلف برای دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان برگزار می‌کنیم.

آیت الله ناصری ادامه داد: دیدار و گفتگو با خانواده و بستگان شهدا و جانبازان و احوالپرسی از آن‌ها که با فداکاری و جانفشانی خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند، بسیار ارزشمند بوده و قطعا باعث دلگرمی آن‌ها خواهد بود.

او بیان کرد: ما هرگز نخواهیم توانست دین خود را به شهدا ادا کنیم، چراکه آن‌ها جان خود را برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور فدا کردند که وظیفه ما در قبال خون آنها، ادامه راه و پیروی از آرمان‌های این عزیزان خواهد بود. 

در این دیدار حجت الاسلام زارع، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین نیز آیت الله ناصری را همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.