ایمانیه:

مکتبی که خون می‌دهد، ریشه می‌دواند و بساطِ ظلم بر می‌چیند

استاندار فارس در پی حمله تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پی حمله تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر کرد. 

در این پیام امده است: بسم الله الجبار المنتقم 

دیگر بار، دست جنایتکار وبه خون آلوده‌ی محور شرارت، امنیت و آرامشِ مردمِ همیشه همراه و صبور و مقاومِ ایرانِ عزیزمان را، نشانه گرفت تا به همگان ثابت کند کرمان یا غزه تفاوتی ندارد؛ دیوسیرت از هرجا بگذرد، چنگ بر صورتِ بی گناهان می‌کشد و خویِ درنده و قساوتِ قلبِ ناپاکش را آشکار می‌کند.

غافل از اینکه کوهِ رشادت و سرشتِ با شهادت عجینِ ملتِ امام حسین علیه السلام را، کشتن، بیدارتر می‌کند، و باورِ مکتبیِ ما این است که هر کس شهید نشود، ناگزیر می‌میرد! 

لکن، بزرگواریِ مردمِ همیشه در صحنه‌ی ما، تنها بر بارِ مسئولیتِ دست اندرکارانِ خدمت و حفظِ امنیت و شناخت و برخوردِ قاطع با مسبِّبین حادثه‌ی دلخراشِ تروریستی در سالگردِ شهادتِ اسطوره‌ی مقاومت و خارِ چشم استکبارِ جهانی، می‌افزاید.

دیارِ شهید پرورِ کرمان، پیش از انقلاب تا کنون، مرقدِ شهدای گرانقدری بوده و همواره به عِطر پیکرِ شهدای مدافعِ حرم، مزّین گردیده است، امّا امروز، مشهدِ شهیدانِ مکتبِ سلیمانی است، و مکتبی که خون می‌دهد، ریشه می‌دواند، آگاهی می‌آفریند و بساطِ ظلم بر می‌چیند. 

اینجانب، ضمن محکومیت مجدّدِ این جنایتِ عظیم، با تقدیمِ احترام به روانِ پاکِ میهمانانِ شهید، و تسلیت به محضرِ مقدسِ امام زمان عج، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدارِ ایرانِ عزیز، خصوصا مردمِ شریفِ شهرِ کرمان، آمادگی همه جانبه‌ی تمام دستگاه‌های استان فارس را، در ارائه‌ی خدمات پزشکی و امدادرسانی به مصدومین حادثه‌ی اخیر، اعلام نموده و از خدای متعال، عُلُوِّ درجات، برای شهدای حادثه و صبر و اجرِ بازماندگان و شفای عاجلِ مجروحین این واقعه‌ی دردناک را، مسئلت می‌نمایم. ﴿وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار