طرح آموزشی مهارت های زندگی ویژه نیازمندان البرز به اجرا درآمد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از اجرای طرح ویژه آموزش مهارت های زندگی و روانشناختی در این استان خبر داد.

مصطفی قمشهء گفت: در اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز از خدمات مشاوره و راهنمایی ، آزمونهای روانشناختی و آموزش مهارتهای زندگی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این خدمات شامل مشاوره فردی، گروهی، روان درمانی و اجرای تست شخصیت بوده، بیان کرد: این مددجویان با هدف کاهش آسیب‌های روحی و روانی، افزایش سطح تاب‌آوری، ارتقای سطح فکری و فرهنگی از خدمات مشاوره گروهی و راهنمایی فردی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به خدمات روانشناختی، روانپزشکی, نوروتراپی کلینیک مشاوره راه زندگی(رزسفید) استان البرز گفت: خدمات کلینیک مشاوره ای رز سفید در قالب خدمات مشاوره (گروهی، فردی) ، روانشناختی و ویزیت متخصص اعصاب و روان در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارایه می شود.

قمشهء با بیان اینکه گروه هدف خدمات مشاوره‌ای، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های زندانیان تحت حمایت هستند، یادآورشد: خدمات مشاوره مکمل خدمات فرهنگی این نهاد است که با موضوعاتی ازجمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی، کسب مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل موثر بر تحکیم بنیان خانواده ارایه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.