فیلمی از زوایای بیرونی اهرام اسرارآمیز مصر

اهرام ثلاثه یکی از اسرارآمیزترین بنا‌هایی است که تا به امروز ساخته شده است.

اهرام مصر یکی از اسرار آمیزترین بناها و سازه هایی که تا به امروز ساخته شده است. بناهایی که هنوز هم مانند راز باقی مانده اند و بعد از قرن ها هنوز هم اسرارشان کشف نشده است.

یکی از اصلی ترین مواردی که ساخت این اهرام را به موجودات فرازمینی نسبت می دهند، این است که در ساخت این اهرام از سنگ هایی استفاده شده است که حتی تا فاصله ۳۰۰ کیلومتری از این اهرام هم سنگ هایی از این جنس دیده نشده است.

با توجه به حجم و وزن این سنگ ها، آن ها باید با وسایل مدرنی حمل می شده اند که در آن زمان و با ابزار محدود آن زمان امکان پذیر نبوده است. شگفتی این بناها و عظمت آن ها باعث می شود تا فکر ساختن آن ها در گذشته با ابزار محدودی که وجود داشته است از بین برود و این گمان را به وجود بیاورد که احتمالا باید رد پای موجودات فرا زمینی در میان باشد.

در بین اهرام مصر قدیمی ترین این اهرام، اهرام جیزا هستند که در منطقه جیزا و در نزدیکی قاهره قرار دارند و هرم هایی ۳ گانه هستند که از عجایب جهان هم محسوب می شوند و از بزرگ ترین سازه های دست بشر هستند. بزگترین هرم ۱۴۷ متر ارتفاع دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خادم المهدی
۰۶:۱۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کجای این اسرار آمیز هست
احرام شیطانی

مردم بدبخت رو اسیر و دلیل کردن برای ساخت این برج کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ياللعجب
اهرام سه وجهي هستند. اين يکي از بالا چهاروجهي بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ دی ۱۴۰۲
اهرام مصر و مثلث برمودا توسط جنیان بوجود آمده است و پایگاه جن‌ها است که در آخرالزمان از آن استفاده خواهند کرد! برای اطلاعات بیشتر، کلیپ آنانوکی‌ها و ریپتال‌ها در کانال استاد کاوه در یوتیوب را ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۵۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
مهندسش کی بوده؟خورزوخان بوده؟
خخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار