در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر

رئیسی: صهیونیست‌ها به دنبال گسترش ناامنی به دیگر نقاط منطقه هستند

رئیس‌جمهور گفت: صهیونیست‌ها به دلیل هجمه جهانی ایجاد شده علیه آن‌ها با استیصال به دنبال گسترش ناامنی به دیگر نقاط منطقه هستند.

شیخ «تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی» امیر قطر چهارشنبه شب در تماس تلفنی با سید ابراهیم رئیسی ضمن محکومیت شدید جنایت بزدلانه حمله تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان و تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران به خاطر جانباختن جمعی از هموطنانمان در این حمله تروریستی، گفت: این اقدام مجرمانه از سوی کسانی صورت گرفته که به دنبال ناامن کردن ایران هستند، اما ما به انسجام ملی ملت ایران اطمینان داریم و در کنار شما ایستاده‌ایم.

امیر قطر تصریح کرد: باید با همکاری یکدیگر و از طریق رایزنی‌های عمیق‌تر با کشور‌های منطقه و جهان اسلام در جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه تلاش کنیم.

رئیسی نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی امیر قطر با ملت ایران و با بیان اینکه این جنایت در سالگرد و در نزدیکی مزار مطهر شهید سلیمانی به وقوع پیوسته که او را در منطقه و جهان به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم می‌شناسند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دلیل هجمه جهانی ایجاد شده علیه آن‌ها به خاطر کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان و عدم کسب نتیجه مورد انتظارشان، با استیصال به دنبال گسترش ناامنی به دیگر نقاط منطقه هستند.

رئیس جمهور افزود: ملت ایران ثابت کرده که اینگونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در اراده، انسجام ملی و روحیه مقاوم آن‌ها ایجاد کند.

رئیسی همچنین ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و رایزنی بیشتر کشور‌های اسلامی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی هر چه زودتر متوقف و مردم مظلوم غزه از این شرایط رهایی یابند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قطعا ادامه ارتباطات و تماس‌ها میان دو کشور در سطوح مختلف به توسعه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی فیمابین خواهد انجامید و در مبارزه مشترک با جنایتگری رژیم صهیونیستی نیز موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
پس ‌‌کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌قراره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تل‌‌ اویوباخاک‌‌‌‌‌‌‌‌ یکسان‌‌ شوداینجورحرف‌ ازامنیت‌‌ میزنید
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۳۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ دی ۱۴۰۲
شما که می دونستید رژیم صهیونیستی مشغول توطئه است، چرا امنیت رو بیشتر مهیا نکردید تا مردم آسیب نبینند؟ هرجای دیگه دنیا بود مسولین حتی تا سطح رئیس جمهور عذرخواهی می کردند و استعفا می دادند. فقط تسلیت گفتن کافی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۲
این ترور با ترورهای قبلی اسرائیل فرق دارد. به نظر پیش دستی امریکا از طریق فرقه های شرق کشور برای حمله به پایگا های امریکا در غرب ایران و وجهه اش در دریای سرخ در سالگرد سردار سلیمانی و حملات ماه های قبل بود. هر چند راه برای انتقام از امریکا و اسرائیل بازه. دلیل هم نمی خواد. اصلا این وقایع نیازی به سند و مدرک ندارد. دوست دشمن ما، دشمن ماست. از امریکا و اسرائیل انتقام بگیرید... حالا اگر دلیل واجبه، شهید رضی. ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
متاسفانه مرزهای ما هیچ کنترلی ندارند و هرروز تعداد زیادی از مهاجران از کشورهای همسایه درشرق وغرب از مبادی قانونی بصورت غیر قانونی وارد کشور میشوند که امنیت کشور را متزلزل وخدشه دار کرده ،چرا وزارت کشور فکری درحل این موضوع ندارد جای شبهه است وشاید دست هایی پنهان درکار است . از قوه قضاییه ومسئولین مرتبط خواهان پیگیری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۴ دی ۱۴۰۲
سید جان مسئولین بی لیاقت بایستی کنار بروند
چه امنیتی کرمان چه وزیر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
سیدجان با این دست فرمان موضع گیری کنی، بقیه فرماندهان و فرزندان این مرز و بوم را هم ترور می کنند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
صهیونیستا مجازات این جنایت اخیرکرمان راخواهند دید
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
تا حالا که هیچ تاوانی پس ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۴ دی ۱۴۰۲
هر ضربه ای که میزنی واکنشی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۴ دی ۱۴۰۲
سهامداران بورس واقعا دیگه زیان های گسترده را تحمل نخواهند کرد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بورس را قرار بود یک ماهه درست کنه خرابتر شده فقط شاخص بالاتر رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
زجر دادن ۴ ساله سهامداران کافی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بورس را درست کن...
آخرین اخبار