کدام بستنی از بقیه متفاوت است؟

تست بینایی که در ادامه آمده مهارت‌های مشاهده‌ای شما را آزمایش می‌کند و مغز شما را برای پیدا کردن بستنی متفاوت به چالش می‌کشد.

اگر فکر می‌کنید چشمان تیزبینی دارید پس چالش سرگرم کننده امروز را حل کنید. چالش خیلی ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که بستنی متفاوت را در تصویر شناسایی کنید. با این حال، ادعا شده است فقط ۵ درصد از مردم می‌توانند در این تست بینایی موفق شوند. آیا فکر می‌کنید می‌توانید جزو ۵ درصد برتر باشید؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می‌دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو‌ها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، در آزمون بینایی بستنی متفاوت چالش این است تا بستنی متفاوت تصویر را تشخیص دهید! آیا آماده هستید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

آزمون بینایی؛ بستنی متفاوت را پیدا کنید

تصویر ستون‌ها و ردیف‌های از بستنی‌های خوشمزه نشان می‌دهد. همه بستنی‌ها مانند هم هستند، به جز یکی. یکی از بستنی‌ها با تفاوت اندکی از سایر بستنی‌ها متفاوت است. چالش این است: به تصویر نگاه کنید و بستنی متفاوت را تشخیص دهید. اگر می‌خواهید چشمان خود را بیازمایید حل آزمون بینایی بستنی متفاوت فرصت خوبی برای انجام این کار است، چون ادعا شده است فقط ۵ درصد از مردم می‌توانند در این تست بینایی موفق شوند!

حالا با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در این عکس کدام بستنی از بقیه متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم با دقت و حواس جمع ردیف‌ها و ستون‌ها را بررسی کنید. زیرا پیدا کردن بستنی متفاوت کاری دشوار است.

سوال

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می‌تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته
قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

جواب آزمون بینایی بستنی متفاوت

آیا موفق شدید بستنی متفاوت در تصویر را پیدا کنید؟ اگر بله، یعنی شما از چشمان تیزبینی برخوردارید و ما به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر تا حالا موفق نشده اید، نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای دیدن جواب آزمون بینایی بستنی متفاوت به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب

منبع: خبر نما

برچسب ها: تست هوش ، بینایی ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.