۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات میراث فرهنگی و گردشگری به سیستان و بلوچستان تخصیص یافت

دبیر کمیته تسهیلات اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از تخصیص بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های ارائه شده به این اداره کل خبر داد.

 خدیجه براهویی در چهارمین جلسه کمیته تسهیلات و اعتبارات اداره کل با موضوع هزینه کرد اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۱که دوازدهم دی ماه با حضور اعضا برگزار شد اظهار کرد: به منظور حمایت از صنعت‌گران و سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان تعداد ۱۱ مورد از درخواست‌های متقاضیان برای دریافت تسهیلات در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ابتدا طرح‌های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی و میزان سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی بررسی شد.

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان ادامه داد: تمامی طرح‌ها بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت با توجه به ویژگی‌های طرح‌ها و محدودیت منابع مالی، ۶طرح اولویت دار جهت ارسال به دبیرخانه استانی تسهیلات تایید شد.

به گفته وی، از محل این منابع تاکنون بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته که ۹ طرح به مبلغ بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال پس از تایید دبیرخانه و کارگروه استانی به منظور پرداخت به بانک‌های عامل سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند.

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ۱۷ طرح دیگر نیز در انتظار طی مراحل ارزیابی و دریافت تسهیلات هستند که در اسرع وقت انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار