رئیس دیوان عدالت اداری کشور:

پاسخگویی مسئولان، جزء وظایف قانونی مدیران دستگاه‌های اجرایی است

نشست تخصصی رئیس دیوان عدالت اداری با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در تالار ابن سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با بیان اینکه پاسخگویی به موقع مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث رضایت مردم می‌شود، گفت: پاسخگویی مسئولان، جز وظایف قانونی مدیران دستگاه‌های اجرایی است و هر عنوان نیز زیر شاخصه‌هایی دارد و اگر فردی دادخواست بدهد در سامانه مشخص می‌شود که نتیجه می‌گیرد یا نه و کار مدیران حقوقی این است که دائم به مدیران کل گزارش بدهند تا در جریان اقدامات صورت گرفته در واحد‌های زیر مجموعه‌ی خود قرار بگیرند و کمتر شاهد انتقادات و شکایات اربابان رجوع باشیم.
وی گفت: در اجرای احکام سعی شود ظرف یک، دو ماه آینده بیشتر پرونده‌ها رفع و رجوع شوند که یکی از اهداف ما در سفر‌های استانی همین است.
مظفری افزود: قانون از مدیران ریسک پذیر بیشتر حمایت می‌کند، زیرا نگاه ما، یک نگاه اصلاحی در جهت حمایت از دستگاه‌های اجرایی و رفع تنگنا‌های آنان است.


در این نشست بر نگاه تحولی و رفع و رجوع مشکلات اربابان رجوع در دستگاه‌های اجرایی استان جهت کاهش پرونده ها، اجرای عدالت و جلوگیری از ارجاع پرونده‌ها به دیوان و صدور حکم دادرسی، تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.