لزوم راه اندازی میدان میوه و تره‌بار محله‌ای در اهواز

فرماندار اهواز گفت: راه اندازی میدان میوه و تره بار محله‌ای در اهواز همچون دیگر کلانشهر‌های کشور لازم است.

احمد موالی زاده گفت: میدان تره و بار اهواز در مقایسه با دیگر کلان‌شهر‌ها باید در وضعیت مناسبتری قرار گیرد.

او افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره‌بار توسط شهرداری را کار بزرگی دانست و ادامه داد: امروز مردم اهواز از نحوه توزیع میوه و تره‌بار گله‌مند هستند بنابراین باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش شود.

موالی زاده گفت: انتظار می‌رود که در هر منطقه شهرداری یک میدان میوه و تره‌بار راه‌اندازی شود تا مردم دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه توزیع میوه و تره‌بار به وسیله وانت بار‌ها در شان اهواز نیست ابراز امیدواری کرد: این همت شهرداری ادامه داشته باشد و شاهد توزیع بهتر میوه و تره بار باشیم.

شهردار اهواز گفت: با توجه به محدودیت منابع و مشکلاتی که گریبان‌گیر کشور شده، برای گرفتن حق و حقوق اهواز از حاکمیت، باید اجماع نظر داشته باشبم.

رضا امینی می گوید: همه اعضای شورای شهر دغدغه شهر را دارند، اما عوامل بیرون از شهرداری با ریشه در سیاست‌های دشمنان خارج از کشور، موجب ایجاد تفرقه شده است.

به گفته او امروز در شهرداری، شایسته‌سالاری جایگزین رانت و ارتباط شده و امپراطوری برخی از پیمانکاری‌ها از بین رفته است.

امینی می گوید: اهواز از کورس رقابت با کلانشهر‌ها فاصله گرفته است، هر یک از مشکلات متعدد این شهر، می‌تواند یک کلانشهر را زمین‌گیر کند که یکی از آن‌ها میدان تره و بار است.

شهردار اهواز هم‌افزایی و وحدت را تنها راه برای پیش بردن کار‌ها دانست و گفت: به دلیل نبود هماهنگی و اتحاد در خوزستان و اهواز، سرعت رسیدن منابع به خوزستان به شدت کاهش یافته است؛ آن‌هایی که پنبه در گوششان گذاشته اند باید این حقیقت را به دیگران منتقل کنند در غیر این صورت به مردم جفا کرده‌اند.

این مقام مسئول اعتبارات وصول شده ۲ سال و نیم شهرداری را ۱۰۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، به عنوان عوارض آلایندگی به شهرداری اهواز پرداخت شد، اما این موضوع به شکل منفی در جامعه انتقال یافت.

امینی ادامه داد: این اقدام باعث شد تا افرادی که در پایتخت مخالف رسیدن حق آلایندگی به اهواز و خوزستان بودند، مانع بر سر راه ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.