۷۰ درصد اشتغال کشور در حوزه وزارت صمت است + تصاویر

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی یکی از شعار‌های اصلی دولت و وزارت صمت است.

شهرام زارع در نشست فعالان اقتصادی استان با فولادگر معاون هماهنگی و بهبود فضای کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۷۰ درصد اشتغال کشور در حوزه وزارت صمت است، اظهار کرد: اگر مشکلات مرتفع نشود، شاهد تعدیل نیرو در واحد‌های تولیدی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: واحد‌های تولیدی برای پایدار بودن نیازمند سرمایه در گردش و سرمایه ثابت هستند، تقاضا داریم تسهیلات تکلیفی برای این منظور در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه قطعی برق و گاز به صنایع آسیب وارد می‌کند، تاکید کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار باید شرایطی فراهم شود تا شاهد قطعی گاز و برق و توقف تولید نباشیم، میزان مصرف برق تمام صنایع استان به اندازه یک واحد بزرگ در کلان شهر‌ها است.

امین مالکی نائب رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی یکی از شعار‌های اصلی دولت و وزارت صمت است، اضافه کرد: درصدد هستیم تا در این استان به سمت تکمیل زنجیره ارزش محصولات حرکت کنیم.

وی با انتقاد از حضور کمرنگ هلدینگ‌های بزرگ دولتی برای سرمایه‌گذاری در این استان، گفت: البته این مسئله موجب شد تا فعالان اقتصادی استان به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند و اقتصاد استان را به پیش ببرند که این موضوع یک نکته مثبت تلقی می‌شود.

مالکی با بیان اینکه در برخی از شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری زمین برای واگذاری وجود ندارد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری نیازمند حمایت همه‌جانبه دولت از بخش خصوصی است. 

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، باید تلاش کنیم تا توانمندی‌های بالفعل استان به منصه ظهور گذاشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
برنامه ریزی های استاندار و نمایندگانمان میبایست تبدیل این استان به ابر صنعتی و طرحهای کلان و بزرگ و شهرها و شهرک‌های تولیدی و صنعتی فراوان در همه شهرستانهای سیزده گانه باشد
آخرین اخبار