پخش ویژه برنامه «من رشتی ام» از شبکه باران

ویژه برنامه «من رشتی ام» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه باران پخش می‌شود.

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان اعلام کرد: «من رشتی ام»، عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شبکه باران تهیه و پخش می‌شود. 

شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، در ۲ سفر خود به گیلان و دیدار با رزمندگان گیلانی جبهه مقاومت به واسطه رشادت‌های آنها در سوریه خود را یک رشتی معرفی کرده بود.

این برنامه تلویزیونی با بخش‌های قرائت فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی توسط دانش آموزان، ارتباط مستقیم با گلزار شهدای کرمان، معرفی قدمگاه حاج قاسم در گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت و گلزار شهدای شلمان، پخش آلبوم تصویری از عرض ارادت مردم گیلان به سردار دل ها، اجرای گروه‌های سرود، حضور خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و گزارش مردمی به تبیین نقش شهید سلیمانی و آثار شهادت ایشان در ابعاد ملی و بین المللی می‌پردازد.

جان فدا، شهید القدس و گفت‌وگو با افرادی که با آن شهید بزرگوار ارتباط داشتند نیز از بخش‌های ویژه این برنامه است.

«من رشتی ام» در ۳ برنامه روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ دی ماه) از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای استانی مرکز گیلان پخش می‌شود.

عوامل و دست اندرکاران این برنامه عبارتند از:

تهیه کننده و مجری: محمد لطیفی، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان: مهرداد محزون و تدوین: مصطفی فرد

سردار شهید قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله هوایی نیرو‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به فیض شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.