حذف عوارض ساخت اماکن گردشگری

عوارض ۹۹درصدی ساخت اماکن گردشگری در استان اصفهان حذف شد.

معاون استاندار اصفهان در حاشیه پنجمین جلسه ستاد هماهنگی سفر در کاشان با اشاره به ارائه تخفیف ۷۵ درصدی خدمات فنی و مهندسی امکان گردشگری گفت: عوارض ۹۹درصدی ساخت اماکن گردشگری در استان اصفهان حذف شد.


مهران زینلیان با اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان اصفهان، افزود: برگزاری جلسات با هدف تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف نیز شناسایی و برطرف شود.


او  با تاکید بر افزایش ۱۰ درصدی جذب گردشگر در شهرستان‌های استان گفت: در استان اصفهان تلاش شده است از برنامه‌ها پشتیبانی لازم صورت پذیرد و از این رو حذف عوارض ۹۹ درصدی ساخت اماکن گردشگری از جمله این موارد است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به تخفیف ۷۵ درصدی اماکن گردشگری خدمات فنی و مهندسی ابراز داشت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری بیش از پیش شاهد رشد و و توسعه باشیم.


او  با اشاره به توجه بیش از پیش امکانات و زیرساخت‌های در اختیار گفت: هرگونه طرح توسعه با حفظ میراث فرهنگی منافات داشته باشد قطعا این طرح حمایت نمی‌شود و از این رو حفظ آثار، ابنیه و هویت تاریخی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ و میراث فرهنگی خط قرمز ما است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.